English

در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد

یاسوج باید نماد فرهیختگی استان کهگیلویه وبویراحمد باشد

طی آیینی با حضور مسئولان و مردم سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد معرفی شد.

یاسوج باید نماد فرهیختگی استان کهگیلویه وبویراحمد باشد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، «شاهرخ کناری»، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد گفت: سوگند یاد می‌کنم که این مسئولیت را جز برای خدمت نپذیرفته‌ام. چراکه لقمه نامی و ذره آبروی اجتماعی نیز دارم.

وی افزود: می‌دانم فاصله این معارفه تا تودیع به‌اندازه چشم برهم زدنی بیش نیست امیدوارم روزی که این مسئولیت و امانت را به فرد دیگری واگذار می‌کنم در پیشگاه مردم و خداوند سربلند و روسفید باشم.

کناری بیان کرد: دست یاری به سمت همه نخبگان، اهل‌قلم، فرهیختگان، علما، دانشگاهیان، احزاب، ائمه جمعه و جماعات برای اعتلای شهرستان بویراحمد که پیشانی استان کهگیلویه وبویراحمد است، دراز می‌کنم.

سرپرست فرمانداری بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرستان بویراحمد، شهر یاسوج مهاجرپذیرترین شهر ایران را در خود دارد و این شهر متعلق به همه مردم استان است. سالانه برابر تعداد دانش آموزان یک شهرستان بر دانش آموزان این شهرستان اضافه می‌شود که باید همه در توسعه و اعتلای این شهرستان بکوشیم.

کناری اضافه کرد: ملزم بودن به سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تمرکز بر وظیفه کاری، تکیه داشتن به کلام، محیط و برخورد فاخر، متکی به اصل مشورت، دروغ نگفتن به مردم، مبارزه با فساد بخصوص فساد اداری و تلاش برای ترویج معنویت و اخلاق، نداشتن ذهنیت نسبت به هیچ‌کسی و داشتن دغدغه اشتغال، تعامل به همکاری با نهادهای مختلف را از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کهگیلویه وبویراحمد به سمت وضعیت مطلوب حرکت می‌کند.

علی‌محمد احمدی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان نظام بودند و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکیدی بر این ادعا است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه سخنان خود گفت: فرمانداران نقش مهمی در هدایت برنامه‌های دولت در همه شهرستان‌ها دارند و وظیفه‌داریم بستر رشد و توسعه را در تمام استان فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد مکان سیاسی و اداری مهمی در استان است لذا زیرساخت‌ها در این شهر تقویت و از امکانات رفاهی، گردشگری و فضای شهری مناسبی برخوردار شود؛ و طوری شود که شهر یاسوج به‌عنوان نماد فرهیختگی این دیار باشد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: همه فرمانداران در شهرستان‌های کهگیلویه وبویراحمد به دنبال توسعه و پیشرفت در استان هستند و تلاش مجمع نمایندگان استان خدمت به مردم و توسعه استان است.

احمدی اضافه کرد: کهگیلویه وبویراحمد با تمام قدرت به سمت وضعیت مطلوب که نداشتن درد بیکاری جوانان، از بین رفتن فقر و محرومیت در میان مردان و زنان، داشتن جاده‌های ایمن و قرار گرفتن تمام امکانات بهداشتی در اختیار اقشار مختلف است حرکت می‌کند. وضعیت مطلوب یعنی اینکه پیرمرد و پیرزن ما درد فقر نداشته باشد.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های شهر یاسوج تقویت خواهد شد و در راستای توسعه گردشگری اقدام خواهیم کرد. هرچند تمام استان مهم است و در راستای توسعه متوازن آن دریغ نخواهیم کرد اما مرکز استان پیشانی سیاسی و اداری استان است و باید زیرساخت‌ها تقویت شود و بهبود فضای شهری را شاهد باشیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه فرمانداران نقش مهمی در هدایت برنامه‌های دولت در شهرستان‌ها دارند، خاطرنشان کرد: فرماندار جدید شهرستان بویراحمد با ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و مشکلات این شهرستان آشنایی دارد و امید است با استفاده از همدلی و وحدت، گام‌هایی برای رشد و توسعه استان برداریم.

احمدی تعامل بین مسئولین و مردم را ضروری دانست و تصریح کرد: با همدلی بین مجموعه استان فرصت مناسبی است که همه ظرفیت‌ها را بکار بگیریم و به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تحقق و دستیابی به این وضعیت بدین معناست که زیبایی‌های استان را به جهان معرفی کنیم، جوانان درد بیکاری را تجربه نکنند و بزرگان ما در درد فقر و نداری به سر نبرند و جاده‌ها توسعه یابند و بهداشت نیز مناسب باشند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: من آینده استان را روشن می‌بینم و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، جهش‌های ما روند خوبی خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد که استان به جلو حرکت کند.

احمدی گفت: مردم ما در حوادث اخیر نشان دادند که وارث تمدن بزرگ و عقلانیت هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی استان کهگیلویه وبویراحمد اشتغال و مسائل اقتصادی است.

غلام محمد زارعی دوشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان بویراحمد افزود: نگاه و تفکر ما بر توسعه متوازن تمام مناطق استان است.

وی بیان کرد: نگاه ما به توسعه متوازن و متعادل تمام استان است و وحدت و همدلی مسئولان به تحقق این توسعه کمک می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از توجه به توسعه مناطق مختلف استان در برنامه آمایش سرزمین در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، رفاهی و زیرساختی خبر داد و خاطرنشان کرد: باید دست‌به‌دست هم بدهیم و با همکاری مردم استان گام‌های توسعه را استوارتر برداریم.

زارعی بابیان اینکه جای‌جای استان به کارگاه عمرانی تبدیل‌شده است، تصریح کرد: با توجه به ارتقای ظرفیت فرودگاه یاسوج در حوزه‌های مختلف، این فرودگاه به‌عنوان فرودگاه بین‌المللی معرفی خواهد شد و همچنین راه‌آهن یاسوج به اقلید در حال اجراست و سرمایه‌گذاری بزرگ در حوزه پتروشیمی، کمک از اعتبارات نفت در ساخت پروژه‌ها و توسعه و بهبود وضعیت حوزه‌های مختلف استان، در دست اقدام و عملیاتی شدن است.

وی با اشاره به جمعیت شهرستان بویراحمد ادامه داد: شهرستان بویراحمد بزرگ‌ترین شهرستان استان است و قریب به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که با احتساب جمعیت ۵۰ هزارنفری شهرستان دنا نیمی از جمعیت استان در این دو شهرستان قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی توسعه این دو شهرستان نسبت به گذشته را مناسب‌تر دانست و عنوان کرد: در حوزه راه‌های روستایی ۵۰ درصد زیر متوسط کشوری بودیم که با اقدامات انجام‌گرفته این میزان بهبودیافته و پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

زارعی حاشیه‌سازی در مسیر توسعه استان را یک آسیب محسوس دانست و تأکید کرد: مشکل اصلی استان ما اشتغال و مسائل اقتصادی است و در برخی رسانه‌ها و توسط برخی افراد اقدامات و حاشیه‌سازی‌هایی برای مقابله با فعالیت‌های اقتصادی می‌شود و این در حالی است که این پروژه‌ها موجب توسعه استان می‌شوند.

وی اضافه کرد: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد باید در کنار همدیگر و متحد به توسعه استان کمک کنند.

همچنین سید محمدکاظم نظری، فرماندار سابق شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم گفت: پیشرفت‌های خوب و مثبت در حوزه‌های راه‌های روستایی، جاده‌های بین‌شهری، کانال‌های آبیاری کشاورزی و پروژه‌های کشاورزی طی این مدت در شهرستان بویراحمد شاهد بودیم.

وی از آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، دهیاران، شوراهای اسلامی، نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی و همه مسئولان استان قدردانی کرد.

نظری اضافه کرد: بدون کمترین نگرانی این جایگاه را به دلیل تجارب خوبی که آقای کناری در وزارت کشور و حوزه اجرایی دارد، واگذار می‌کنم؛ و حقیقتاً از اینکه آقای کناری به‌عنوان فرماندار بویراحمد انتخاب شد، بسیار خوشحال هستم.

به گزارش موج، در این آیین از خدمات «سید محمدکاظم نظری» فرماندار سابق بویراحمد تقدیر و شاهرخ کناری به‌عنوان سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد. «شاهرخ کناری» دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و مسئولیت‌هایی ازجمله معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری بویراحمد و مدیرکل پدافند غیرعامل استان را در کارنامه خود دارد.

«سید محمدکاظم نظری» پیش‌ازاین به‌عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه