English

فرماندار جدید شهرستان بویراحمد معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد برگزار شد.

فرماندار جدید شهرستان بویراحمد معارفه شد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، ظهر امروز با حضور مسئولان ارشد استان، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و حضور برخی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم شاهرخ کناری جایگزین محمدکاظم نظری در فرمانداری بویراحمد شد.

محمدکاظم نظری در این مراسم از همه حاضرین قدردانی و اظهار کرد: پیشرفت‌های خوب و مثبت در حوزه‌های راه‌های روستایی، جاده‌های بین‌شهری، کانال‌های آبیاری کشاورزی و پروژه‌های کشاورزی در این مدت شاهد بودیم.

نظری از آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، دهیاران، شوراهای اسلامی، نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی و همه مسئولان استان قدردانی کرد.

فرماندار سابق شهرستان بویراحمد گفت: بدون کمترین نگرانی این جایگاه را به دلیل تجارب خوبی که آقای کناری در وزارت کشور و حوزه اجرایی دارد، واگذار می‌کنم؛ و حقیقتاً از اینکه آقای کناری به‌عنوان فرماندار بویراحمد انتخاب شد، بسیار خوشحال هستم.

غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این مراسم بابیان اینکه همدلی بسیار خوبی در بین مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس وجود دارد، گفت: همه جای استان کهگیلویه وبویراحمد به کارگاه عمرانی تبدیل‌شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های فعال شهرستان بویراحمد افزود: در خصوص پروژه‌های این استان ازجمله بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج، فرودگاه یاسوج، راه‌های روستایی کارهای خوبی صورت گرفته است.

این نماینده مجلس گفت: چرا عده‌ای دست از حاشیه‌سازی و تخریب برنمی‌دارند، مردم خوب می‌فهمند و خوب می‌بینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه