English

در مراسم معارفه معاون سیاسی استاندار مطرح شد

با پارادایم دشمن همراه نشوید

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از مصادیق که می‌تواند نظام ما را ناکارآمد نشان دهد، این است که ما حاضر نیستیم برای نظام هزینه کنیم. کسی که مدیر نظام اسلامی است باید از جان، ابرو و مالش هزینه کند و کسی که این را نمی‌کند با پارادایم دشمن که همان بحث ناکارآمدی نظام است، هماهنگ شده است.

با پارادایم دشمن همراه نشوید

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، غلام‌محمد زارعی، مجید محنایی معاون امور اقتصادی، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت، فرمانداران و مدیران کل استان مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ساختمان دولت برگزار شد.

علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم، اظهار کرد: این جلسه به‌پاس نکوداشت خدمات برادر بزرگوارمان جناب آقای محمدی و معرفی یکی دیگر از برادرانمان در عرصه خدمت است.

وی در ادامه با اشاره به اعتراضات مردم این روزها در سطح کشور، بیان کرد: همواره در طول تاریخ با هوشمندی ملت ایران، و رهبری امام خمینی (ره) و درایت مقام معظم رهبری این نظام از گردنه‌های سخت عبور کرده است و این نظام، نظام سال ۵۷ نیست و اکنون جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از کشورهای تأثیرگذار و نافع در عرصه‌های بین‌المللی است.

وی افزود: نظام سلطه از توسعه و پیشرفت این کشور پریشان و به همین دلیل در حال توطئه‌چینی علیه ما است، لذا تلاش می‌کنند با تمام توان خود حرکت کشور ما را کند، کنند. اما ملت ما همیشه هوشیار و پای نظام خود ایستاده‌اند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دشمن ما این روزها شیطنت خود را افزون کرده است و پس از ناکامی‌های که در منطقه داشته است، الآن به‌صراحت اعلام کردند که باید بحران را به داخل کشور ایران هدایت کنیم. اما این‌ها غافل هستند که این ملت ایستاده‌اند و به فضل خداوند آرمان‌های این نظام را به جلو ببرند. اما باید هوشیار باشیم.

احمدی گفت: دشمن با برنامه‌ریزی پارادایمی را روانه کشور کرده‌اند به خیال خودشان بتوانند جلوی حرکت روبه‌جلو این نظام را بگیرند، اما متأسفانه برخی دوستان هم سکوت کرده‌اند. و ما باید دقت کنیم که این دسیسه به نتیجه نرسد.

وی افزود: برخی از جوانان ما به دلیل مشکلات اقتصادی اعتراضاتی دارند و این اعتراضات از نوع معیشت است، اما دشمنان ما تلاش می‌کنند که به این اعتراضات رنگ و بوی سیاست بدهند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: این کشور ۳۱ استان دارد و ما باید به خودمان بیایم و البته دشمن هم به دنبال این است که روی ناکارآمدی نظام کارهایی انجام دهد.

وی در ادامه افزود: یکی از مصادیق که می‌تواند نظام ما را ناکارآمد نشان دهد، این است که ما حاضر نیستیم برای نظام هزینه کنیم. کسی که مدیر نظام اسلامی است باید از جان، ابرو و مالش هزینه کند و کسی که این را نمی‌کند با پارادایم دشمن که همان بحث ناکارآمدی نظام است، هماهنگ شده است.

احمدی گفت: دومین موضوعی که به کارآمدی نظام ضربه می‌زند، این است که ما دچار روزمرگی شویم، برای بعضی‌ها سخت است که بین مردم حاضر شوند، برای بعضی سخت است که از آن‌ها برنامه بخواهیم.

وی افزود: یک مدیر باید همانند سرباز پوتین به پا آماده خدمت به مردم باشد.

استاندار گفت: حتماً ماها دچار روزمرگی شده‌ایم، جاهایی که دوست نداریم، پاسخگو باشیم و جاهایی که دوست نداریم، دیرتر بخوابیم و مدیری که با خودش نگوید امروز چه‌کار کردیم و فردا چه‌کار می‌خواهم بکنم، این قطعاً به کارآمدی نظام ضربه خواهد زد.

احمدی بی‌تفاوتی مدیران را یکی دیگر از مقولاتی دانست که به کارآمدی نظام ضربه خواهد زد و گفت: مدیر انقلابی بی‌تفاوت نیست و مدیری که همه‌چیز کنارش را آب می‌برد و در خواب است، قطعاً به کارآمدی نظام ضربه خواهند زد.

وی تأکید کرد: اگر مدیری هزینه نکند، بی‌تفاوت باشد و دچار روزمرگی باشد قطعاً با پارادایم دشمن همراه شده‌اند.

این مسئول ارشد اجرایی بابیان اینکه برخی‌ها از تشر زدن ناراحت می‌شوند، یادآور شد: اگر بی‌تفاوت بودی و کوتاهی کردی می‌گویند عجب مدیر خوب و مهربانی و اگر به خاطر کوتاهی‌ها تشر زدی و از مدیران خواستی که از جای خود بلند شوند و کار انجام دهند آدم بدی هستی.!

وی با تأکید بر این‌که باید بجنبیم و کارکنیم و اگر برخی جوانان اعتراضاتی دارند تلنگری به ما مدیران است افزود: باید محافظه‌کاری را کنار بگذاریم و وقت بیشتری برای خدمت بگذاریم و پای‌کار باشیم.

احمدی بابیان وظایفی که رسانه‌ها و صداوسیما دارند افزود: رسانه‌ها باید فضایی ایجاد کنند که مردم مطالبات خود را بگویند ولی هر تریبونی که بخواهد تخم تفرقه بیفشاند به ملت خیانت کرده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از جوانان استان نیز تشکر کرد و گفت: جوانان این استان نیز بدون هیچ‌گونه مشکلی و ناآرامی و در آرامش اعتراض کردند و این گوشزدی به ما مسئولان است که باید پای‌کار باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی