English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

اجرای هفت طرح گردشگری و تفریحی در هرمزگان

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان از تصویب اجرای هفت طرح گردشگری و تفریحی در هرمزگان در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد.

اجرای هفت طرح گردشگری و تفریحی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، رضا مدرس در ششمین نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، عنوان کرد: در این جلسه به 10 پرونده طرح گردشگری مورد رسیدگی قرار گرفت که سه طرح به علت نواقص پرونده‌ای از دستور کار خارج و به تصویب نرسید.

وی ادامه داد: اجرای هفت طرح گردشگری و تفریحی در شهرستان بندرعباس و سایر شهرستان های استان هرمزگان جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید و فضای کسب کار در این نشست به تصویب اعضا کارگروه رسید.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان افزود: همچنین موارد جانمایی مربوط به طرح نمونه گردشگری در جزیره هرمز و طرح نمونه گردشگری در تدرویه بستک و همچنین جشنواره غذاهای دریایی در شهر بندرعباس نیز در این نشست مطرح و مصوب شد.

مدرس تصریح کرد: کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از کارگروه‌های مهم ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است و از جمله وظایف مهم این کارگروه برنامه ‌ریزی بلند مدت و میان مدت بخش گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان در چارچوب برنامه ‌های توسعه کشور و طرح های آمایش و طرح های توسعه و عمران استان و توسعه صنعت گردشگری استان از طریق آماده‌ سازی و معرفی قطب‌ های گردشگری، حفاظت از بناهای دارای ارزش فرهنگی و تاریخی و تقویت انگیزه سیر و سفر و سیاحت از طریق ایجاد تسهیلات و تجهیزات گردشگری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه