English

تمامی دام های سبک روستاهای زلزله‌زده ثلاث باباجانی واکسیناسیون می‌شوند

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: تاکنون کار دفن بهداشتی ۳ هزار رأس دام سبک و ۲۱۰ رأس دام سنگین در ۱۱۶ روستای این شهرستان انجام‌گرفته است و تمامی دام سبک این شهرستان علیه تب برفکی و آنتروتوکسمی واکسینه شدند.

تمامی دام های سبک روستاهای زلزله‌زده ثلاث باباجانی واکسیناسیون می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، یاسر علیزاده بابیان اینکه در ۱۱۶ روستای این شهرستان عملیات ضدعفونی و سم‌پاشی انجام‌شده است، افزود: ۹ اکیپ جهت پایش روستاها به این مناطق اعزام‌شده‌اند و به‌صورت مستمر روستاها را پایش می‌کنند.

این مقام مسوول از اعزام اکیپ‌های درمانی دامپزشکی به ۴۲ روستای شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: اکیپ‌های مذکور تاکنون ۵ هزار و ۱۳ رأس دام سبک و ۹۳۰ رأس دام سنگین را به‌صورت رایگان ویزیت و درمان کردند.

وی به دیگر اقدامات دامپزشکی در مناطق زلزله‌زده این شهرستان اشاره کرد و واکسیناسیون تب برفکی ۵۰۰ رأس دام سنگین در مجتمع گاوداری میرآباد و هلول، واکسیناسیون تب برفکی و انتروتوکسمی برای ۶ هزار و ۱۵۰ رأس دام سبک در ۱۱ روستا را ازجمله این اقدامات برشمرد.

علیزاده همچنین واکسیناسیون تب برفکی و آنتروتوکسمی دام سبک با پوشش کامل روستاهای آسیب‌دیده و ویزیت و درمان رایگان در روستاها را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی برای روستاهای زلزله‌زده عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه