English

استاندار قم:

جذب سرمایه گذاری در پروژه فرودگاه قم نیازمند ارائه مشوق های دولتی است

استاندار قم گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به رفع قوانین مزاحم اقدام نمایند.

جذب سرمایه گذاری در پروژه فرودگاه قم نیازمند ارائه مشوق های دولتی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه پیگیری مسائل فرودگاه قم گزارش مدیران مربوطه در زمینه ی پیگیری مصوبات جلسات قبل را دریافت نمود.

وی در ادامه این جلسه با بیان اینکه چشم انداز مسئولان استان الحاق مجموعه ی فرودگاه قم به منطقه ی ویژه اقتصادی سلفچگان است گفت: مدیران استان بایستی با استفاده از ظرفیت های ملی این مسئله را محقق نمایند.

سیدمهدی صادقی ارائه ی مشوق های لازم به بخش خصوصی جهت اجرای پروژه ی فرودگاه قم را ضروری دانست و با اشاره به بعضی قوانین دست و پا گیر برای ارائه ی این مشوق ها افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بایستی نسبت به رفع قوانین مزاحم اقدام نمایند.

 معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به تشکل پرونده در دبیرخانه مناطق آزاد کشور گفت: در صورت تصویب واگذاری فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفگان در شورای عالی مناطق آزاد، این پرونده برای تصویب نهایی در هیئت دولت مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف زمین فرودگاه قم مهمترین بحث برای جذب سرمایه گذاران در اجرایی نمودن این طرح است ادامه داد: اخذ سند و مجوزهای لازم جهت تامین زیرساخت ها شرایط دولت در مذاکره با بخش خصوصی را تسهیل خواهد نمود.

محسن بهشتی افزود: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی تامین زیرساخت ها که نیازمند اعتباری در حدود 500 میلیارد ریال است را تسهیل بخشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه