English

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خبر داد

رشد ۲۷ درصدی صادرات گمرک کرمانشاه طی ۹ ماهه امسال

خلیل حیدری گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۶۷۰ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۸۶۰ دلار کالا با وزن یک‌میلیون و ۸۳۹ هزار و ۷۲۹ تن در گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادرشده است.

رشد ۲۷ درصدی صادرات گمرک کرمانشاه طی ۹ ماهه امسال

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حیدری افزود: در این مدت تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۵۱۹ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۶۵۰ دلار کالا به وزن یک‌میلیون و ۴۴۳ هزار و ۹۲ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ ارزش با ۲۷ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۲ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه‌های استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

حیدری در ادامه بیان داشت: در این مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۹۳ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۴۶۵ دلار کالا به وزن ۲۲۵ هزار و ۴۵۷ تن بوده که جایگاه دوم را در بین گمرکات استان به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه سال جاری تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۶۶۳ دلار کالا به وزن ۱۴۹ هزار و ۷۲۱ تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ ارزش با ۳۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: تشریفات صادرات گمرک پاوه نیز ۱۵ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۸۲ دلار کالا به وزن ۲۱ هزار و ۴۵۸ تن است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه‌داری و پاکیزگی، انواع ظروف پلاستیکی و ملامین، سیب‌زمینی محفوظ شده به‌جز در سرکه یا جوهر سرکه یخ نزده کولرهای آبی، جوال و کیسه برای بسته‌بندی کالا از نوار پلی‌اتیلن یا پلی‌پروپیلن، رول نایلون، پودر یا مایع لباسشویی، رب گوجه‌فرنگی، سیمان، رخام پولیش داده‌شده عنوان کرد و گفت: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه