English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار:

آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در خوانسار برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار گفت: آزمون ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان خوانسار در جوار حرم مطهر امامزاده احمد (ع) برگزار می شود.

آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در خوانسار برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسن عمادی اظهار داشت: در راستای برگزاری آزمون ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان خوانسار جلسه توجیهی با حضور 13 مربی قرآن کریم شهرستان در اداره اوقاف خوانسار برگزار شد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در قالب آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش به صورت سراسری در اسفند برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار ادامه داد: علاقه مندان جهت شرکت در این آزمون می توانند تا 20 دی ماه از به نشانی اینترنتی www.quranedu.ir مراجعه و یا با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تماس حاصل نمایند.

حسن عمادی خاطرنشان شد: در سال جاری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان خوانسار با حضور 300 قرآن پژوه در 15 کلاس و با همکاری و مشارکت 13 مربی قران کریم در رشته های حفظ، حفظ موضوعی قرآن کریم، قرائت، دعاخوانی در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه