English

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گیلان تشکیل شد

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهلمین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، در اداره ‌کل کانون استان گیلان در رشت برگزارشد.

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، این نشست به منظور هم‌اندیشی و هم‌افزایی در جهت اجرای هرچه بهتر فعالیت‌های کودک و نوجوان محور ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی صورت‌ گرفت.

اسفندیار ضیائی مدیرکل کانون استان گیلان در این جلسه که با همراهی نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجرتشکیل‌شد، به اهمیت فعالیت‌های سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی پرداخت و چهلمین سال‌گرد این رخداد بزرگ را نشانه‌ی بالندگی و بلوغ این انقلاب مردمی عنوان‌کرد.

اسفندیار ضیائی هم‌چنین تبیین اهداف و تشریح آرمان‌های انقلاب را برای کودکان و نوجوانان مهم خواند و ضمن اشاره به این موضوع که معرفی دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به آینده‌سازان بستری مناسب برای پیوند میان نسلی فراهم‌می‌کند، تصریح‌کرد: خلاقیت، نوآوری و ارایه‌ی برنامه‌های متناسب با نیازهای فرزندان ایران اسلامی در این میان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مسوول کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر گیلان درعین حال ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها و همراه‌سازی خانواده‌ها با برنامه‌های دهه فجر را بیان‌گر مردمی بودن این انقلاب توصیف‌ و بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده جامعه تاکیدکرد.

تاکید بر ضرورت استفاده از توان‌مندی‌های دستگاه‌های عضو این کمیته در ارایه‌ی خدمات فرهنگی رایگان به مخاطبان، توجه ویژه به روستاها و مناطق کم‌برخوردار و هم‌چنین لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه و فضاهای مجازی در معرفی افزون‌تر آرمان‌های انقلاب اسلامی، ازدیگر محورهای سخنان ضیائی در این نشست بود که با ارایه‌ی دیدگاه‌ها و تشریح‌برنامه‌های دیگر دستگاه‌ها از سوی نمایندگان آنان همراه‌ شد.

در این نشست نمایندگانی از آموزش و پرورش، صدا و سیما، محیط زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و هم‌چنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه