English

معاون استاندار قم:

فعالیت دانشگاه ها بایستی دانشجومحور باشد

معاون استاندار قم گفت: میدان دادن به دانشجویان و بستر سازی برای آزاد اندیشی و آزادی فکر موجب می شود دانشجویان در حل مسائل روز جامعه احساس مسولیت نمایند.

فعالیت دانشگاه ها بایستی دانشجومحور باشد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در جلسه کمیسیون دانشجویی استان قم طی سخنانی ضمن تاکید بر تلاش مسوولان دانشگاه ها بر افزایش مشارکت دانشجویان در برنامه های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: فعالیت دانشگاه ها بایستی دانشجو محور باشد.

معاون استاندار قم گفت: میدان دادن به دانشجویان و بستر سازی برای آزاد اندیشی و آزادی فکر موجب می شود دانشجویان در حل مسائل روز جامعه  احساس مسولیت نمایند.وی با تاکید بر اشرافیت و نگاه جامع و فرابخشی به کارهای اجتماعی و فرهنگی افزود: از ظرفیت اساتید  توانمند در اجرای برنامه های آموزشی مرتبط با آسیب های اجتماعی بهره گیری شود.

احد جمالی بیان کرد: تعامل دانشگاهها و بهره گیری از  تجربیات و ظرفیت های یکدیگر در زمینه آموزش های مرتبط با آسیب های اجتماعی  و همچنین ارتباط سازنده با دستگاهها و نهادهای مرتبط استان امری ضروریست.

معاون استاندار قم همچنین برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت  های معنوی قم را خواستار شد و گفت: از ظرفیت هایی  همچون  آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران، حضور علما و مراجع و... جهت تعمیق باورهای معنوی دانشجویان استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی