English

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم:

همایش روحانیت،‌ ایثار،‌ جهاد و شهادت در قم برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با دهه بصیرت و در جریان برگزاری کنگره شهدای روحانیت، همایش "روحانیت، ‌ایثار، ‌جهاد و شهادت" از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

همایش روحانیت،‌ ایثار،‌ جهاد و شهادت در قم برگزار می شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در گفتگو با خبرنگاران افزود: کنگره شهدای روحانیت برای نخستین بار در استان قم در حال برگزاری است و از 11 برنامه پیش بینی شده سه برنامه مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  می باشد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه میثاق با شهدا با عنوان همایش روحانیت،‌ ایثار،‌ جهاد و شهادت روز پنج شنبه 14 دی همزمان با نماز مغرب در مجتمع امام خمینی (ره) ، ‌مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای روحانی در گلزار علی بن جعفر (ع) روز پنج شنبه 14 دی ساعت 16، ‌برگزاری دعای سمات خانواده معظم شهدا با عنوان بصیرت،‌ شهادت و انتظار روز جمعه 15 دی ساعت 15 در دفتر مقام معظم رهبری از برنامه های ایام دهه بصیرت است.

سردار سیدجواد هاشمی اضافه کرد: مراسم میثاق با شهدا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: فتنه 9دی حرکت نامیمونی بود که عزاداران سید و سالار شهیدان را محزون ساخت و با بصیرت ملت در این فتنه نیز همانند بسیاری از فتنه ها دشمنان ناکام شدند. این بصیرت و بیداری ملت است که چهار دهه همه فتنه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب ساخته و همچنان دشمنان و منافقان و مزدوران را به شکست وادار می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه