English

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار کردستان:

نقدپذیری را جزء برنامه‌ها و راهکارهای خود می‌دانم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نقدپذیری را جزء برنامه‌ها و راهکارهای خود می‌دانم و نقد منصفانه را حق مسلم تمامی احزاب، گروه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها دانسته و اعتقاد دارم نقد منصفانه موجب اصلاح امور شده و صمیمانه از آن استقبال می‌کنم.

نقدپذیری را جزء برنامه‌ها و راهکارهای خود می‌دانم

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، حسین خوش‌اقبال ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به رسم معمول برگزاری مراسم تودیع و معارفه بخشی از راهبرد مدیریتی خود در سمت جدید را تشریح کرد.

وی گفت: خدای بزرگ را بسی شاکرم که فرصتی مجدد برای خدمتی بی‌منت نصیبم نمود تا با اغتنام از این فرصت طلایی به‌عنوان خادمی کوچک در جهت رشد و شکوفایی این خطه قهرمان‌پرور گامی بردارم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن تقدیر از حسن اعتماد وزیر کشور و استاندار کردستان در سپردن مسئولیت به وی تصریح کرد: خدمت در کردستان سرافراز با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود لطفی مضاعف دارد، خطه‌ای که مقام معظم رهبری در وصف آن فرمودند: «کردستان سرزمین فداکاری‌های بزرگ است، سرزمین هنر و فرهنگ، سرزمین مردمان وفاداری که در حساس‌ترین سال‌های عمر این نظام با مردانگی و رشادت خود، توطئه‌های بزرگی را خنثی نمودند».

وی به اظهارات رئیس جمهور درباره کردستان اشاره کرد و گفت: کردستان خطه‌ای است که ریاست محترم جمهور مردمان آن را (قهرمان) توصیف کرده و کردستان را به‌عنوان دیده‌بان ایران اسلامی و چشم بصیر ملت ایران قلمداد کرده که همواره در همه انتخابات رأی به تفکر مردم‌سالاری و اعتدال داده است.

خوش‌اقبال افزود: اینجانب که از امروز این مسئولیت را می‌پذیرم با تمام توان و بضاعت خود در کنار استاندار محترم و سایر همکاران در خدمت مردم خوب و انقلابی کردستان خواهم بود.

وی خاطر نشان کرد: به جهت ضیق وقت شاید نتوانم آنچنان بایسته و شایسته تمامی برنامه‌ها و خط‌مشی‌های حوزه سیاسی و امنیتی را بیان کنم لذا انشاء‌الله در جلسات و فرصت‌های آتی و پیش رو این برنامه‌ها به تفصیل ارائه خواهد شد، لکن آنچه را که اکنون ایراد می‌کنم به‌عنوان رویکرد بنده در این حوزه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نقدپذیری را جزء برنامه‌ها و راهکارهای خود می‌دانم و نقد منصفانه را حق مسلم تمامی احزاب، گروه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها دانسته و اعتقاد دارم نقد منصفانه موجب اصلاح امور شده و صمیمانه از آن استقبال می‌کنم.

وی افزود: نشست‌های دوره‌ای با فعالان سیاسی، احزاب و اقشار مختلف مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و یقین دارم که با ایجاد فضای صمیمی می‌توان چرخ‌های پیشرفت و توسعه استان را به حرکت درآورد.

خوش‌اقبال تصریح کرد: تعامل سازنده و اثرگذار با اعضای شورای تأمین استان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در جهت تداوم امنیت پایدار در استان و مقابله با تهدیدهای احتمالی که امنیت مردم استان را تحت الشعاع قراردهد، جزء برنامه‌های لاینفک این حوزه خواهد بود.

دانستن راحق مردم میدانم

وی گفت: در دنیای امروز که دنیای ارتباطات و اطلاعات است دانستن را حق مردم می‌دانم و پاسخ‌گویی به مطالبات برحق مردم را جزء وظایف مسئولین دانسته و باید در این حوزه به آن جامه عمل بپوشانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در انتخابات سال 96 (73 درصد) و در انتخابات سال 92 (71 درصد) مردم شریف این استان به آقای دکتر روحانی و برنامه‌های ایشان رای دادند افزود: این رای بالا ما را بر آن می‌دارد تا به پشتوانه این رای حداکثری گام‌های اساسی و مهمی را با توجه به خط مشی و سیاست‌های اجرایی دولت تدبیر و امید در جهت توسعه همه جانبه کردستان برداریم.

وی خاطر نشان کرد: حوزه سیاسی و امنیتی استانداری تمام قد و با تمام توان در کنار سایر نهادهای استان قرار خواهد گرفت تا به حول و قوه الهی به توسعه و پیشرفت همه جانبه، رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار استان کمک کند.

خوش‌اقبال گفت: با مطالعه کامل آمده‌ام، ساختارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی استان را مطالعه کرده و به خوبی می‌شناسم همانگونه که مقام معظم رهبری این استان را استانی فرهنگی نامیدند به یاری خداوند قصد داریم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها جایگاه فرهنگ و هنر این استان را بیش از گذشته ارتقاء دهیم تا نام کردستان عزیز همواره بر تارک ایران اسلامی بدرخشد.

وی افزود: اجرای دقیق برنامه‌های دولت تدبیر و امید می‌تواند راه حل بن بست‌ها باشد و به قول جناب آقای دکتر روحانی با رای به امید در مسیر تدبیر قرار گرفته، باشد که با ایجاد فضای نشاط و امید به آینده‌ای برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان بیش از پیش امیدوار بود.

به ارتقامعیشت مرزنشینان کمک کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا با اجرای سیاست‌های جدید دولت به ارتقاء معیشت مرزنشینان کمک کنیم؛ زیرا معتقدیم برای رسیدن به امنیت مطلوب و پایدار باید فضای کسب و کار را رونق بخشید و به اقتصاد و معیشت شهروندان توجه مضاعفی نمود تا امنیت پایدار که از امنیت تک تک خانواده‌ها نشأت می‌گیرد، ایجاد شود.

وی گفت: علاوه بر این مولفه‌ها که بیان گردید امنیت پایدار زمانی به ثمر خواهد نشست که تمامی آحاد جامعه، جریان‌های فکری درون نظام، احزاب و گروه‌ها امنیت را بخشی از وجود خود بدانند لذا همین جا از مدیران کل محترم حوزه سیاسی و امنیتی استانداری می‌خواهم تا زمینه ارتباط‌گیری موثر با گروه‌ها و جریانات فعال سیاسی و احزاب، جراید و اصحاب رسانه‌ها در فضای حقیقی و مجازی را فراهم سازند.

خوش‌اقبال افزود: تعامل با نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و استفاده از توان، پتانسیل و ظرفیت مطلوب نمایندگان در جهت جذب اعتبارات با هدف تشریک مساعی و هم افزایی دولت و مجلس جزء برنامه‌های راهبردی این حوزه خواهد بود.

وی تأکید کرد: وحدت بی‌نظیر و زندگی سرشار از همبستگی در استان کردستان، الگوی مناسب و خوبی برای کل کشور است؛ ما به حول و قوه الهی پایه‌های وحدت و انسجام ملی را با همفکری و هم اندیشی مستحکم‌تر خواهیم کرد و وحدت را نه در زبان بلکه در عمل در این استان نهادینه خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا، شهیدان همیشه فاتح، ایثارگران، جانبازان کردستان، پیشمرگان مسلمان کُرد، بر گردن همه ما حق دارند و یادشان را همواره گرامی می‌داریم و بایستی صادقانه و خالصانه از این امنیت و آسایش که مدیون رشادت‌های آنان است پاسداری کنیم.

وی افزود: تعامل و همفکری با نماینده محترم ولی‌فقیه در استان کردستان، ائمه محترم جمعه و جماعات، روحانیون بزرگوار، شوراهای شهر و روستا، فرهنگیان و دانشگاهیان، احزاب و اصحاب رسانه در محور برنامه‌های این حوزه قرار خواهد گرفت.

خوش‌اقبال تصریح کرد: قانون‌مداری، ارزش‌های انقلاب، با مردم بودن، مشی اعتدالی، تعامل و نقدپذیری را در سرلوحه کارهایمان قرار خواهیم داد.

دست اخوت به سوی تمامی گروه های استان کردستان دراز می کنم

وی گفت: مجدداً دست اخوت و مودت به سوی تمامی گروه‌های سیاسی، نخبگان، فعالین اجتماعی و مدنی، اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه استان برای پیشبرد امور دراز می‌کنم و آماده همفکری و هم اندیشی با آنان هستم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: همه این برنامه‌ها و رویکردهایی که عنوان شد در سایه همفکری، تعامل، وحدت و همدلی و انسجام و برادری بین تمام آحاد جامعه و دستگاه‌ها و نهادها در بخش‌های مختلف محقق خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه