English

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد:

میزان گاز را آنی قرائت و قبوض را همان زمان صادر می‌کنیم

سیروس شهبازی گفت: در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک، افزایش رضایتمندی مشترکین و صدور صورتحساب در کمترین زمان ممکن، طرح قرائت و چاپ آنی قبوض گاز بهاء مشترکین در شرکت گاز استان کرمانشاه به اجرا درآمد.

میزان گاز را آنی قرائت و قبوض را همان زمان صادر می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شهبازی بابیان این مطلب که این طرح هم‌اکنون به‌صورت پایلوت در شهر ماهیدشت به مرحله اجرا درآمده است و مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده به‌تدریج تمام شهرهای استان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت، خاطرنشان ساخت: در این سامانه کنتور خوان بعد از قرائت کنتور، اطلاعات را در نرم‌افزار موجود در تلفن همراه یا تبلت ثبت و پس از ارسال داده از طریق شبکه APN به سرور اصلی و پردازش اطلاعات، صورتحساب گاز در چاپگر همراه کنتور خوان چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل هم‌زمان صورتحساب به مشترکین در همان لحظه، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتور خوانی با استفاده از جی. پی. اس سامانه، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء توسط مشترکین و اطمینان از عدم توزیع دیرهنگام قبوض ازجمله مزایای این طرح است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه