English

مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد:

حمایت از بخش کشاورزی سیاست محوری دولت تدبیر و امید است

مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از سیاست‌های محوری دولت یازدهم و دوازدهم توجه و حمایت از بخش کشاورزی است.

حمایت از بخش کشاورزی سیاست محوری دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، الله داد محمدی در همایش تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: بخش کشاورزی در حوزه اقتصاد کشور اهمیت فراوانی دارد که بانک کشاورزی استان به‌عنوان بانی اصلی، مکلف به تأمین مالی این بخش را دارد.

محمدی افزود: یکی از سیاست‌های محوری دولت یازدهم و دوازدهم توجه و حمایت از بخش کشاورزی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دولت تدبیر و امید بیشترین توجه را به بخش کشاورزی داشته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان بابیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم در پرداخت تسهیلات به کشاورزان جهش خیره‌کننده‌ای وجود داشت، گفت: بالغ‌بر 720 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی پرداخت شد که این رقم بیش از 8 درصد از منابع مالی کشور را به خود اختصاص داده و همچنین استان کهگیلویه وبویراحمد بخش اعظمی از این تسهیلات را جذب کرده است.

وی پرداخت به‌موقع مطالبات کشاورزان را نیز نشان توجه دولت به تولیدکنندگان دانست و عنوان کرد: پرداخت بیش از 7 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات نشان می‌دهد که 90 درصد از اعتبارات در بخش کشاورزی تزریق‌شده و همچنین در بخش‌های مختلف از صندوق توسعه ملی 54 میلیارد تومان اعتبار برای این بخش جذب‌شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد در این همایش نیز گفت: افراد رستگار نفس خود را پاک و تزکیه می‌کنند، بنا بر این برای رسیدن به خدا باید نیتمان را خدایی کنیم.

حجت‌الاسلام زمانی بابیان اینکه کشاورزان به امید خدا دانه‌ای را در زمین می‌کارند که رشد این دانه به دست خداوند است، گفت: اگر در بخش کشاورزی توکلمان بر خدا باشد، همه‌چیز درست می‌شود.

وی بابیان اینکه به خدا توکل کنیم تا رستگار شویم، تصریح کرد: گاهی اوقات توکلمان را به مسئولان قرار می‌دهیم که این‌ها وسیله هستند نه اینکه امیدمان آن‌ها باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه