English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:

خط قرمز مردم ایران ولایت فقیه است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: جریان های سیاسی که بر مدار انقلاب و ولایت فقیه باشند مردم آنها را مورد حمایت قرار خواهند داد.

خط قرمز مردم ایران ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه  کسانی که در خط و مسیر ولایت نباشند و با رهبری زاویه بگیرند هیچ مقبولیتی در بین مردم ندارند، اظهار کرد: خط قرمز ما ولایت فقیه است و کسانی که بخواهند در مقابل رهبری قد علم کنند خود این مردم آنها را زیر پا له خواهند کرد.

وی افزود: امروز فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی حوزه ها، معادلات دنیا را برهم زده است و باید خود را را مجهز به فرمایشات معظم له کنیم.

علیزاده همچنین افزود: هر کسی، فرمایشات، منویات و راهنمایی های دلسوزانه امام خامنه ای (مدضه العالی) آویزه گوش خود کند بی شک راه را گم نخواهد کرد و رستگاری جز این نیست، ولی همچون عده ای که در سال ۸۸ بر خلاف این راه حرکت کردند و در مقابل نظام و رهبری صف آرایی کردند عاقبت آنان چیزی جز غرق شدن نیست.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی امروز به یک روز تاریخی و ماندگار در کشور تبدیل شده است گفت: امروز وضعیت فعلی افراد برای ما مهم است چرا که عده ایی که دوستدار انقلاب، امام و رهبری می دانستند، خودشان را بعد از فتنه سال ۸۸ جدا کردند و همین باعث خسارت های معنوی و مادی به کشور شد که امروز این افراد در بین مردم هیچ مقبولیتی ندارند.

وی همچنین افزود: تا مادامی که پشت سر رهبری و ولایت فقیه باشیم هیچ قدرتی نمی تواند  به کشور آسیبی وارد کند و باید طوری حرکت کنیم که یک خط از خط انقلاب و ولایت فقیه نه عقب بمانیم و نه به جلو حرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه