English

علاءالدین بروجردی:

دشمنان انقلاب اغتشاشات را فرماندهی می‌کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمنان انقلاب با نهایت سوءاستفاده از این حوادث، مردم را تحریک و اغتشاشات را خط‌دهی و فرماندهی می‌کنند.

دشمنان انقلاب اغتشاشات را فرماندهی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حوادثی که اخیراً در چندین شهر کشور رخ داد، معلول عدم تدبیر به هنگام مشکلات تحمیل شده به مردم بود.

وی تصریح کرد: تعدادی از موسسات مالی که تحت عنوان مجوز رسمی بانک مرکزی کار خودشان را شروع کرده و مردم بسیار خوب ما به این عناوین اعتماد کرده بودند و از رسانه‌ها هم تبلیغات لازم صورت گرفته بود و مردم بر اساس این اعتماد سپرده‌گذاری کرده بودند که بعضاً از قشرهای ضعیف جامعه بوده تا بتوانند از طریق این جوی باریک امرار معاش داشته باشند.

بروجردی ادامه داد: متأسفانه آنان با مشکلات اساسی و جدی این موسسات مواجه شدند و مدت‌هاست که درخواست کرده‌اند و حتی جلوی مجلس و بانک مرکزی آمدند که البته نظام هم تدبیر به خرج داد و در بالاترین رأس روسای سه قوه تصمیم‌گیری کردند که حداکثر تا سپرده‌های 200 میلیون تومانی را پرداخت کنند اما حجم بالای سپرده‌ها، پاسخگوی انتظارات مردم نبود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: مردم بسیار وفادار و انقلابی ما در دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی همانند دهه اول در عرصه‌ها حضور پیدا می‌کنند و همانگونه که در 9 دی پیوند عمیق خود با نظام را نشان دادند، حتماً در 22 بهمن امسال شاهد حماسه دیگری خواهیم بود.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب با نهایت سوءاستفاده از این حوادث مردم را تحریک و اغتشاشات را خط‌دهی می‌کنند. بخش مهمی از تجمعات اخیر هم معلول سازمان‌دهی عناصر خارج‌نشین و ضد انقلاب بوده و تبلیغات گسترده‌ای که انجام دادند و از احساسات پاک و مطالبات بحق مردم سوءاستفاده شد.

بروجردی گفت: امیدواریم دولت با یک تدبیر منطقی هرچه سریع‌تر بتواند با بازپرداخت این مطالبات و رفع مشکلات مردم، زمینه سوءاستفاده ضد انقلاب و عناصر مخالف جمهوری اسلامی را بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه