English

استاندار گیلان:

هر گونه خلل و خدشه در امید مردم از عملکرد ما نشات می گیرد

استاندار گیلان در آیین تودیع فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: عملکرد مثبت مدیران منجر به پویایی جامعه و رضایتمندی روز به روز مردم از انقلاب می شود.

هر گونه خلل و خدشه در امید مردم از عملکرد ما نشات می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در این مراسم با درود بر ارواح طیبه امام راحل و شهدا، آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب و توفیقات روزافزون دولت تدبیر و امید افزود: همه ما در قبال معیشت، اشتغال، بهداشت، فرهنگ، نشاط اجتماعی و آزادی بیان مردم برای ارائه نقدها و گلایه ها مسئول هستیم.

وی با تاکید بر این که در همه وقت ها وظیفه ماست که به مطالبه و شکایت مردم توجه جدی داشته باشیم، اظهار کرد: بایستی بین مردم حاضر شویم، آنها به راحتی به ما دسترسی داشته باشند و حرف مردم را بشنویم.

 سالاری با بیان این که این مهم وظیفه جدی همه دستگاه هاست و هیچ نهادی حتی نهادهای نظامی از پاسخگویی به مردم مستثنی نیستند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در دسترس ترین افراد برای مردم هستند، آنها به عنوان ظرفیتی برای ما مسئولان می توانند حرف ها و گلایه های مردم را دریافت و به ما منتقل کنند.

سالاری با تاکید بر اینکه همه برای تقویت امید مردم وظیفه داریم، خاطر نشان کرد: اگر خدشه ای در امید مردم وارد شود، ضعف از همه ماست و اگر موجب امیدواری آنها شویم؛ کارهایمان در پیشگاه مردم که رضایت خداوند را نیز در پی دارد، حتما کارنامه مثبت و خوبی خواهد بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه بیش از نیمی از جلسه های فرمانداری بایستی با مردم باشد، اظهار کرد: بایستی نارسایی ها را مستقیم از مردم دریافت و برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطر نشان کرد: هیچ کاری لازم تر از این نداریم که در این فضاها به صورت مستقیم نارسایی ها و حرف های مردم را بشنویم و برای رفع نارضایتی ها، پی گیری های لازم را داشته باشیم.

استاندار گیلان با بیان این که مردم زودتر از ما نارسایی ها را می بینند ، بیان داشت: به مشکلات مردم به ویژه جوانان باید توجه کنیم.

وی گفت: هرگونه خلل و خدشه در امید مردم از عملکرد ما نشات می گیرد.

سالاری خاطر نشان کرد: اگر نارسایی وجود دارد باید با صدای بلند بگوییم و انتقاد دستگاه ها از یکدیگر نه تنها تضعیف آن دستگاه محسوب نمی شود بلکه باعث تقویت آن دستگاه می شود.

وی اظهار داشت :اگر عملکرد مثبتی داشته باشیم باعث پویایی جامعه و رضایتمندی روز به روز مردم از انقلاب می شویم.

وی با بیان اینکه همه به عنوان حلقه های یک زنجیره، رسالتی جز خدمت به مردم نداریم، اظهار کرد: برای تقویت رضایت مردم، بایستی در انجام وظایف خدمتگزاری خود، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار گیلان با بیان این که هدف آرمانی ما در گرو کارکردن بهتر برای مردم است، اضافه کرد: از همه نهادهای قضایی، ائمه جمعه و قوای سه گانه در استان می خواهم که با روحیه تعامل و کارکردن برای مردم دست به دست هم دهند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی بیان داشت: اگر با این رویکرد دست به دست هم بدهیم و برای رفع مشکلات مردم به ویژه جوانان با شجاعت گام برداریم.

سالاری خاطر نشان کرد: یقینا با همت جمعی مشکلات جامعه مرتفع می شود.

وی اظهار داشت: من به این فضا در استان گیلان امیدوار هستم و باید از مواهب الهی بی نظیر موجود در این استان کمال بهره را برای بروز استعدادها ببریم.

در این مراسم ضمن قدردانی از سیروس شفقی فرماندار سابق رشت، سید محمد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه