English

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

رسالت برخی بانک‌ها واسطه‌گری و دلالی شده است/حرف می‌زنیم ما را متهم می‌کنند

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: رسالت برخی بانک‌ها واسطه‌گری و‌ دلالی شده که از مسوولان ارشد استان می‌خواهم مسوولیت، وظیفه و منابع خود را تا پایان سال مشخص کنند.

رسالت برخی بانک‌ها واسطه‌گری و دلالی شده است/حرف می‌زنیم ما را متهم می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، جبار کیانی قبل از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار کرد: اجرای یک برنامه مدون در راستای بررسی ارائه تسهیلات رونق تولید و نحوه مصرف و بکارگیری برای تولید و اشتغال ضروری است.

کیانی پور افزود: در حوزه بازپرداخت ها جو عدم بازپرداخت حرکت ارائه تسهیلات را کند کرده است.

کیانی پور به تسهیلات ارائه شده رونق تولید اشاره کرد و گفت: اگر آمار بازگرداندن واحد ها به چرخه تولید محقق شده باشد، باید اشتغال زایی بالا در استان را شاهد باشیم و حرکت هدفمند در ارائه تسهیلات ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه رسالت برخی از بانک ها واسطه گری شده است، اظهار کرد: در حالی که  برخی از بانک ها منابع دارند،  نسبت به پرداخت تسهیلات اقدامات مناسبی را انجام نمی دهند.

وی بر رفع مطالبات اقتصادی مردم با تحقق تولید و اشتغال تاکید کرد و خواستار تلاش بیشتر برای دستیابی به توسعه شد.

 رئیس اتاق بازرگانی و نماینده بخش خصوصی جو بی‌اعتمادی حاکم و عدم پرداخت تسهیلات به آن بخش از واحد معرفی شده بانک را دلیل کندی در پرداختی‌ها بانک دانست و گفت: چرا بانک‌های ما به سمت دلالی پیش رفته‌اند؟ باید بر  واحدهایی که می‌توانند به چرخه تولید بازگردند نظارت کنیم و برای بازار و فروش محصولات آن واحد کاری انجام دهیم.

کیانی با بیان اینکه هر وقت در جلساتی چیزی گفتیم و حرفی زدیم بعد بانک‌ها ما را متهم کردند، گفت: معضلات و مشکلات واحدهای صنعتی ما این است که خودمان نمی‌دانیم درد این واحدها چیست!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن یاسوج افزود: ۲۵ درصد منابع استان معادل یک هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان صرف بخش تولید شده اما بدنام ترین بدهکاران بانکی همین افرادی هستند که پول را برای تولید گرفتند چرا که به آنها تهمت زده می‌شود که پول را گرفتند و خوردند.

وی عنوان کرد: مردم مطالبات اقتصادی دارند و همه می‌بینیم چه مشکلاتی ایجاد شده و تیم اقتصادی استان باید برای رفع مشکلات اقتصادی نسخه‌ای پیچیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی