English

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از کانون اصلاح و تربیت رشت

در راستای برنامه های بهسازی زندان های گیلان رئیس کل دادگستری استان گیلان رئیس کل دادگستری گیلان از کانون اصلاح و تربیت و زندان مرکزی رشت بازدید کرد.

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از کانون اصلاح و تربیت رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در راستای برنامه های بهسازی زندانهای گیلان رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید حمید حسینی مدیرکل زندانهای استان، قاضی ناظر زندان از روند اجرای سیستم سپتیک و شبکه فاضلاب، راه اندازی برج نوری، زمین زیرکشت کشاورزی و ژنراتور برق اضطراری و روند ساخت بند امنیت بازدید و نشستی با زندانیان آزاد شده تحت پوشش اداره مراقبت بعد از خروج برگزار کرد.

نصیری رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج گزارشی جامع از روند برنامه های اجرایی و در حال انجام را ارایه و  مددجویان آزاد شده بصورت چهره به چهره مشکلات خود را نیز با حضور اعضا مطرح کردند.

احمد سیاوش پور، پس از استماع مشکلات مددجویان آزادشده تحت پوشش اداره مراقبت بعد از خروج راهنمایی و ارائه مشاوره جهت استفاده از تاسیسات حقوقی نسبت به سوالات آنان توضیحات لازم را داد.

سیاووش پور در خصوص رفع و حل مشکلات اشتغال پایدار پس از آزادی از زندان، فرآیند پیچیده دریافت وام بعد از آزادی، نیاز به حمایت های بیشتر نهادهای مختلف از زندانیان و غیره قول مساعدتهای لازم در چارچوب قانون را برای مرتفع نمودن مشکلات آنان را داد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل زندانها و کارکنان مجموعه، ایجاد و راه اندازی تجهیزات و بازسازی زندانها را امری مهم در امور زندانبانی قلمداد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه