English

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد

آغاز موج سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:با فرا رسیدن جشن میلاد حضرت مسیح و همچنین آغاز سال نو میلادی مرحله سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان آغاز شد.

آغاز موج سوم سفر گردشگران خارجی به استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فریدون اللهیاری با اشاره به امنیت موجود در کشور و تمهیدات اندیشیده شده برای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگی اصفهان به ویژه در فصول سرد زمستان گفت:در سه سال گذشته موفق شده ایم تعداد زیادی از گردشگران خارجی به ویژه کشور چین را در فصل زمستان به اصفهان دعوت کنیم .

وی افزود:در دو سال گذشته با برنامه ریزی ده ها هزار نفر از گردشگران چینی که مانند ایرانیان از تعطیلات مفصلی در ایام سال نو در کشور خود برخوردار هستند، به اصفهان سفر کرده اند و امسال با تبلیغات و بازاریابی مناسب، بسیاری از گردشگران کشورهای اروپایی مانند فرانسه و کشورهای جنوب اروپا مانند ایتالیا و اسپانیا نیز ایام تعطیلات کریسمس خود را در اصفهان می گذرانند.

استان اصفهان با برخورداری از جاذبه های طبیعی و 22هزار بنا و اثر تاریخی که هزار و 850اثر به ثبت ملی و چهار اثر جهانی شامل میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه