English

ضرغامی:

اعتراض مردم به مشکلات معیشتی به معنای ناامیدی از نظام نیست

رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر مردم در جایی به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی معترض هستند به معنای نا‌امیدی از نظام نیست.

اعتراض مردم به مشکلات معیشتی به معنای ناامیدی از نظام نیست

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سید عزت الله ضرغامی در آئین گرامی‌داشت ۹ دی که در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی که رسانه‌های ضد انقلاب سعی در مخدوش کردن چهره نظام دارند حضور پرشور و معنوی مردم در ۹ دی نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کرد.

 

رئیس اسبق صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، افزود: اگر کسی وارد جمعی شد علی رغم داشتن ناخالصی‌ها به علت قرار گرفتن در جمع معنوی او نیز رشد پیدا می‌کند.

ضرغامی با تاکید بر اینکه ۹ دی روز یوم الله مردم ایران بوده که به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریختند و از انقلاب خودشان دفاع کردند، ابراز کرد: ملت ایران در آن روز تجدید و پیمان دوباره‌ای با رهبر انقلاب بستند و بدون هیچگونه وابستگی به حزب و جناحی مسیر شهدا را ادامه دادند.

9 دی 2

وی با تاکید بر اینکه مردم شریف ایران اسلامی علی رغم تحریم‌ها پای انقلاب ایستاده‌اند، ادامه داد: اگر مردم در جایی به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی معترض هستند به معنای نا‌امیدی از نظام نیست.

ضرغامی با اشاره به اینکه یکی از تاکتیک‌های مدیریتی انجام کارهای گروهی بوده که در صورت چنین روشی بازدهی و خروجی بهتری دربردارد، تصریح کرد: ۹ دی پس از انقلاب ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ سومین انقلاب است که اوج بصیرت و رفتار عقلانی مردم فهیم ایران را نشان می‌دهد.

ضرغامی گفت: در ۹ دی زن و مرد و کوچک و بزرگ و حتی کسانی که به موسوی و کروبی رای دادند زمانی که حرکت آن‌ها را دیدند در این آئین حضور پیدا کردند.

9 دی ماه

عضو شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه فتنه ویرانگر است، اظهار داشت: خواص بی‌بصیرت وقتی رفتند در اردوگاه دشمن حق و باطل را قاطی کردند و حرف حق را می‌زدند اما باطل نتیجه گیری می‌کردند.

ضرغامی خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ پیچیده بود و علی رغم صحبت‌های رهبری و ما با سران فتنه آن‌ها حاضر به گفتگوی ضبط شده نشدند و حتی نگفتند که در انتخابات تقلب نشده است.

وی به تماس تلفنی اژه‌ای با موسوی اشاره کرد و افزود: موسوی در شبی که جوان شهید و کشته شدند خواب و استراحت را بهانه کرد و حاضر به گفت‌وگو با اژه‌ای برای راه حل جلوگیری از اغتشاشات نشد.

ضرغامی با بیان اینکه شورای ۵ نفره‌ای که صدا و سیما نیز عضو آن بود بسیاری از سخنان سران فتنه را نادرست و خلاف دانست، اظهار داشت: اما مقام معظم رهبری فرمودند اجازه بدهید همه صحبت کنند تا فردا روزی نگویند تریبونی در اختیار نداشتند.

وی با اشاره به نصایح مقام معظم رهبری به سران فتنه گفت: آن‌ها به هیچکدام از نصایح رهبری گوش ندادند و حتی زمانی به آن‌ها گفتند مرزبندی کنید و بگویید که شما با بی‌حرمتان به عاشورا میانه‌ای ندارید آن‌ها بی‌توجهی کردند و گفتند که این مردم در دفاع از حقوق ما به خیابان‌ها ریختند.

رئیس اسبق صدا و سیما عنوان کرد: بسیاری امروز در دنیا متحیر هستند که چطور جمهوری اسلامی علی رغم اینکه در یمن سوریه…. انقلاب شکل گرفته ولی نظام اسلامی ایران همچنان پابرجاست و بدانند که رمز موفقیت نظام مبتنی بودن بر ولایت فقیه است.

9 di (7)

ضرغامی با بیان اینکه ۹ دی پیوند مردم با انقلاب، اسلام و ولایت فقیه است و اعتراض مردم در ۹ دی اعتراض به زیاده خواهی‌ها و انحرافات بود، ادامه داد: حضور حماسی مردم یاسوج در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها نشان دهنده پایبندی مردم ولایتمدار این منطقه به نظام است که باید قدرت این حق‌شناسی مردم را دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: حرکت ضد انقلاب برای ناامید کردن مردم است و این جمعیت ها امید دشمن را ناامید می کند. مردم ما حق شناسی می کنند و انسان های باتقوا در روز قیامت به سمت بهشت هدایت می شوند.

وی افزود: در حماسه ۹ دی مردم ما فقط با عکس رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) و بدون وابستگی به هیچ گروهی حق شناسی کردند.

ضرغامی خاطرنشان کرد: به رغم بمباران های تبلیغاتی، مردم ما پیوند خود را با انقلاب قطع نکردند و در یاسوج نیز مردم ما با اسلام، انقلاب و ائمه تجدید بیعت کردند و این حرکت جای آفرین دارد.

ضرغامی حماسه ۹ دی را حرکتی دانست که در اوج بصیرت، درک، فهم و رفتار عقلانی خودجوش و فراگیر در بین آحاد مردم و در سراسر کشور و بدون برنامه ریزی شکل گرفت.

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: در این فتنه، چندین شهید و جانباز دادیم و فتنه گران مراکزی را آتش زدند و خسارت های زیادی به بار آوردند و عده ای جوان نیز که فریب خورده بودند، کشته شدند.

وی افزود: مردم از مشکلات اقتصادی، فقر و گرانی که بخشی مربوط به تحریم، سوء مدیریت و بخشی ناشی از رانت‌ها است، ناراضی هستند.

ضرغامی گفت: کشور در اتاق شفاف فضای مجازی است و اگر کسی صدای خودش را رساند، پرونده های کلان اقتصادی و بی تدببری نیز مطرح می شود و در جاهایی مردم خود صدا را بلند کرده و اعتراض می کنند.

ضرغامی با اشاره به موسسات مالی غیرمجاز گفت: یکسری موسسات غیر قانونی پول مردم را گرفته اند و ورشکست شده اند و مردم نیز می‌گویند پول خودمان را برگردانید و در این میان اگر عده‌ای نیز شعار ساختار شکن بدهند مردم آنها را عقب می‌زنند.

وی افزود: این اعتراض است و مغایر و ضدیت با انقلاب نیست و اگر انتقاد از یک نهاد و شخصیت و رفتار یک ارگان مطرح می‌شود، مقابله با نظام نیست .

عضو شورای عالی فضای مجازی عنوان داشت: شاخص ما رهبری است و اگر مشکلی بین مسئولین است از این طریق حل خواهد شد و بیانات رهبری را مورد تاکید قرار دهید.

ضرغامی با اشاره به صحبت‌های امروز ترامپ گفت: امروز ترامپ جوابش را از مردم خواهد گرفت و دوربین ها و تصاویر گویای حماسه و حضور پرشور مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه