English

شهردار سنندج :

حماسه ۹دی سال ۸۸ هیچ‌گاه از اذهان دشمنان نظام ایران اسلامی پاک نخواهد شد

شهردار سنندج بابیان اینکه مناسبت‌ها و حماسه‌های زیادی در تقویم ما ایرانیان است گفت: مردم در خلق تمامی این مناسبت‌ها و حماسه‌ها نقش انکارناپذیری داشتند.

حماسه 9دی سال 88 هیچ‌گاه از اذهان دشمنان نظام ایران اسلامی پاک نخواهد شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،شهردار سنندج اظهار داشت : از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی  دشمنان نظام با خیال اینکه این نظام تداوم زیادی نخواهند داشت توطئه‌ها و نقشه‌های شومی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی پایه‌ریزی کردند.

حشمت اله  صیدی بیان کرد : مردم که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ماندگار داشتند با عهدی که در آن روز با امام راحل بستند پایبند بودند.

وی گفت : دشمنان نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه دست از تلاش برنداشته و با توطئه‌های باطل و تهمت‌های پوچ و واهی  سعی در دل سرد کردن مردم به نظامی که خود پایه‌گذار آن بودند را داشتند.

مهندس صیدی عنوان کرد : خوشبختانه در این  چند دهه که از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشته مردم همواره با حضور پرشور در مناسبت‌های ملی حماسه‌های ماندگاری را خلق نمودند.

وی بابیان اینکه مناسبت‌ها و حماسه‌های زیادی در تقویم ما ایرانیان است گفت: مردم در خلق تمامی این مناسبت‌ها و حماسه‌ها نقش انکارناپذیری داشتند.

صیدی افزود : حماسه 9 دی‌ماه سال 88 برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم با حضور به‌موقع و بصرت لازم توانستند توطئه دشمنان این نظام را خنثی کنند و عهدی درباره با انقلاب  به بندند.

شهردار سنندج تأکید نمود : مردم با خلق حماسه 9 دی ضربه‌ای مهلک بر پیکر دشمنان نظام وارد کردند ضربه‌ای که سال‌ها در اذهان دشمنان و کشورهای استعمارگر باقی خواهد ماند.

 صیدی  بابیان اینکه دشمن هیچ‌وقت از توطئه‌های جدید علیه این نظام دست بر نخواهد داشت گفت : مردم باید باهوشیاری ،آگاهی و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی  از تمامی هم‌وطنان به‌ویژه مردم شریف و فهیم سنندج درخواست نمود : با حضور پرشور در مناسبت‌های ملی نظیر حماسه 9 دی‌ماه وحدت ،همدلی و اتحاد خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی بکشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی