English

معاون استاندار قم:

عدم صدور فاکتور توسط کارخانه های آرد تخلف محسوب می شود

معاون استاندار قم با بیان اینکه عدم صدور فاکتور توسط کارخانه های آرد تخلف محسوب می شود، گفت:‌ باید با هماهنگی اداره کل صنعت و معدن و تجارت و سازمان تعزیرات با بحث فروش آرد بدون فاکتور توسط کارخانه‌های آرد برخورد شود.

عدم صدور فاکتور توسط کارخانه های آرد تخلف محسوب می شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سید صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم در چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری گندم، آرد و نان استان قم طی سخنانی بر ضرورت صدور فاکتور فروش توسط کارخانه‌های آرد استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه عدم صدور فاکتور توسط کارخانه های آرد تخلف محسوب می شود گفت:‌باید با هماهنگی اداره کل  صنعت و معدن و تجارت و سازمان تعزیرات با بحث فروش آرد بدون فاکتور توسط کارخانه‌های آرد برخورد شود.

معاون استاندار قم همچنین با اشاره به نیاز استان به ساخت سیلوی جدید خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات به بخش خصوصی برای تحقق این امر ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت نان به عنوان قوت اصلی مردم در سلامت جامعه افزود: اتحادیه نانوایی های استان باید نسبت به ساماندهی نانوایی‌های آزادپز بدون مجوز اهتمام ویژه داشته باشد.

علی اکبر زارعی رئیس اتحادیه نانوایان استان قم نیز در این جلسه با اشاره فعالیت 160 نانوایی سنگک و 220 واحد نانوایی آزادپز در شهر قم ساماندهی نانوایی های آزادپز را جزء اولویت های این اتحادیه عنوان کرد و اظهار داشت: 22 واحد نانوایی آزادپز تاکنون پلمپ شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه