English

دومین سوگواره ملی رسانه‌ای فیلم و عکس سفینة النجاة در گلستان برگزار می‌شود

دومین سوگواره ملی رسانه‌ای فیلم و عکس سفینة النجاة با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی در سراسر جهان به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

دومین سوگواره ملی رسانه‌ای فیلم و عکس سفینة النجاة در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مصیب کوهی مشایخ مسئول دبیرخانه سوگواره بین‌المللی سفینة النجاة اظهار داشت: دومین سوگواره ملی رسانه ای فیلم و عکس سفینة النجاة با موضوعات معرفی شخصیت و جایگاه امام حسین(ع) و اهداف قیام عاشورا و حضور ملیت‌های مختلف از سراسر جهان در پیاده‌روی اربعین، حضور اهل سنت و مذاهب مختلف، حضور مسیحیان، یهودیان و سایر ادیان، جلوه های مبارزه با استکبار در پیاده روی و جلوه‌های اخلاق اسلامی و غیره برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش های فیلم مستند و نماهنگ، بخش عکس (حرفه ای) و بخش عکس مردمی (من و همسفر اربعینی) در قالب عکاسی با موبایل برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه سوگواره بین‌المللی سفینة النجاة تصریح کرد: داوران بخش عکس این جشنواره آقایان حاج داود عامری، سید شهاب الدین واجدی و جواد عظیمی هستند.

وی افزود: داوطلبان برای ارسال آثار در این جشنواره تا 25 دی ماه 1396 مهلت دارند و می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.soogvareh-nejat.ir و کانال تلگرامی به آدرس  https://telegram.me/soogvareh_nejat مراجعه کنند.

کوهی اظهار کرد: اختتامیه دومین سوگواره مردمی فیلم و عکس "سَفینَةُ النَّجاةِ" در نیمه دوم بهمن ماه در استان گلستان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه