English

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری سه دستگاه فرهنگی کشور

مدیر کل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از 18 آذر لغایت 30 دی سال جاری شروع شد.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری سه دستگاه فرهنگی کشور

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان از ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری سه دستگاه فرهنگی کشور خبر داد و گفت: این آزمون با همکاری و مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: تاکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 دوره و اداره کل اوقاف و امورخیریه 5 دوره این آزمون را برگزار کرده اند و این همکاری با هدف افزایش توانمندیها و رسیدن به یک آمار مشخص از وضعیت و تعداد حافظان قرآن کریم در استان و پرهیز از کار موازی، امسال این مشارکت برای برگزاری آزمون سراسری حفظ صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین افزود: ثبت نام کاملا اینترنتی و همانند ثبت نام کنکور دانشگاههاست و لذا علاقمندان با مراجعه به سایت www.quranedu.ir باید برای ثبت نام اقدام نمایند.

علیزاده همچنین افزود: در این آزمون 4 موضوع و مجموعا 26 رشته در زمینه حفظ و مفاهیم قرآن کریم وجود دارد که داوطل0بان می توانند از هر موضوع 1 رشته را انتخاب و ثبت نام نمایند. یعنی هر شخص می تواند در صورت تمایل تا 4 رشته را انتخاب نموده و در آزمون شرکت کند.

وی افزود: آزمون در روز پنجشنبه 10 اسفند سال جاری در حوزه های امتحانی برگزار می شود و نهایتا 24 ساعت بعد، داوطلبان می توانند نتیجه آزمون را در سایت www.quranedu.ir ملاحظه نمایند، انشاالله با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر کار گروهی، شاهد تعامل خوب 3 دستگاه فرهنگی باشیم و بتوانیم به عنوان الگو در سایر برنامه های قرآنی از این تجربه بهره ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه