English

دبیر ستاد بزرگداشت تکریم مقام معلم گیلان:

دایره انتخاب معلمان برتر گسترده تر می شود

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان گفت: با نگاه واقع بینانه، توجه به کیفیت عملکرد فرهنگیان و تفویض اختیار به مسئولان آموزش و پرورش مناطق، می توانیم زمینه حضور بیشتر معلمان در فرآیند انتخاب فرهنگیان برتر را فراهم کنیم.

دایره انتخاب معلمان برتر گسترده تر می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  محمد امجدی  در اولین جلسه ستاد تکریم مقام معلم  با توجه به اهمیت بزرگداشت مقام معلم گفت: تمرکز زدایی از ویژگی اصلی انتخاب معلمان نمونه در سال 96  بود و در سال آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش مهم ستاد بزرگداشت مقام معلم  در انتخاب فرهنگیان برتر تأکید کرد: برای توفیق در این مأموریت مهم از ظرفیت همه معاونت ها استفاده و برنامه ریزی های کلان در انتخاب معلمان برتر گیلان باید در ستاد تکریم مقام معلم  انجام شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی با اشاره به شاخص های انتخاب معلم برتر گفت: برخورداری از حسن شهرت در بین معلمان، تعامل مناسب با همکاران، انتقاد پذیری، رعایت نظم، بهره گیری از وسایل کمک آموزشی و الکترونیکی برخی از شاخص های عمومی و تخصصی در انتخاب معلمان برتر هستند. 

امجدی با تأکید بر نقش محوری فرهنگیان در تعالی و ارتقای همه جانبه جامعه، ارتقای اعتماد به نفس، نهادینه سازی تکریم فرهنگیان در جامعه و تبیین جایگاه و حقوق معلمان از مهم ترین اهداف تجلیل از فرهنگیان برتر است.

وی  با اشاره به گستره انتخاب معلم برتر در سال 96 گفت: امسال1623 نفر در مناطق، 30  نفر در سطح استان و یک نفر به عنوان معلم برتر کشوری تقدیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه