English

جانشین ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امروز دشمن در پی طراحی فتنه جدیدی است

جانشین ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : امروز دشمن در پی طراحی فتنه جدیدی است که مردم را به دنیاگرایی سوق داده و مسئولانی بر روی کار بیاورند که راه‌حل مشکلات را در سازش با غرب بدانند.

امروز دشمن در پی طراحی فتنه جدیدی است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلی قدس قم، با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: جوار مطهر حرم حضرت معصومه(س) مرکز شکل‌گیری بزرگ‌ترین انقلاب در طول تاریخ اسلام است.

وی با اشاره به سالروز 9 دی‌ماه سال 88 گفت: این روز تجلی بصیرت و استقامت امت در برابر جبهه استکبار و نفاق بود، و 9 دی تجلی غیرت دینی مردم، و تولی تبری اسلامی بود و در این روز بسیاری از آیات الهی تجلی یافت.

جانشین ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نهم دی روز سازش‌ناپذیری ایران در برابر زورگویی سران استکبار است، تصریح کرد: این روز سرآغاز و شروع جنگ با استکبار در میدان جدید است، همچنین امروز فتنه گران و فتنه انگیزان به‌صورت چراغ خاموش عمل می‌کنند.

حاجی صادقی با تأکید بر هوشیاری وارثان شهدا در برابر فتنه‌انگیزی‌های جدید ابراز کرد: فتنه سال 88 خسارت‌های فراوانی به‌نظام اسلامی وارد کرد، قلب مقام معظم رهبری را به درد آورده و جامعه را دوقطبی کرد.

وی با بیان اینکه فتنه 88 فشارها و تحریم‌ها را بر انقلاب اسلامی بار کرد، خاطرنشان کرد: ظلمی که فتنه گران به‌نظام اسلامی کردند بسیار زیاد بود و جای تأسف است که برخی امروز از آزادی و تغییر وضعیت این افراد سخن می‌گویند.

جانشین ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به راه‌هایی که دشمنان به جنگ با مسلمان می‌پردازند اشاره و افزود: در این میان سخت‌ترین جنگ دشمن با جهان اسلام، جنگ فتنه است که فضا را تاریک و مبهم می‌کند.

وی بیان کرد: در فتنه 88 بسیاری از خواص انقلاب لغزیدند و برخی دیگر نیز گرفتار تردید و سکوت کردند اما امت قهرمان ایران هراسی به دل راه نداد و استقامت در مسیر دین را به‌صورت کامل نشان دادند.

حاجی صادقی با بیان عوامل شکست فتنه سال 88 ازنظر سران استکبار گفت: وجود رهبری بصیر و حضور پرشور مردم در صحنه و خط گرفتن مستقیم از ولایت دو عامل مهم شکست فتنه در این سال بوده است.

جانشین ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در پی طراحی فتنه جدیدی است که مردم را به دنیاگرایی سوق داده و مسئولانی بر روی کار بیاورند که راه‌حل مشکلات را در سازش با غرب بدانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه