English

معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت

اجرای طرح پرستاری جامع نگر در کشور به زودی

طرح پرستاری جامع نگر در کشور به زودی راه اندازی می شود، که در این طرح پرستاران در منازل بیماران هم خدمات ارائه می دهند و از این پس خدمات پرستاران به بیمارستان ها محدود نمی شود.

اجرای طرح پرستاری جامع نگر در کشور به زودی

به گزارش خبرگزاری موج، معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: در این طرح پرستاران در منازل بیماران هم خدمات ارائه می دهند و از این پس خدمات پرستاران به بیمارستانها محدود نمی شود.

مریم حضرتی در نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی پرستاران و دانشجویان پرستاری و یادمان شهید پرستار حمید اسدالهی افزود: نود درصد نیروی پرستاری فقط به ده درصد از افراد بیمار بستری در بیمارستانهای کشور خدمات ارائه می دهند که با اجرای این طرح خدمات پرستاران فراگیر می شود.

وی گفت: معوقات بیش از یک سال پرستاران هم به زودی پرداخت می شود و به زودی با راه اندازی سامانه الکترونیکی مشکلات پرستاران زودتر از موعد رسیدگی می شود.

معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان و اموزش پزشکی افزود: ماندگاری پرستاران در نقاط محروم و کمتر برخوردار هم در دستور کار قرار دارد تا با کمبود نیروی پرستار روبرو نشویم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هم در این جشنواره گفت: هرمزگان با کمبود نیروی پرستار در بیمارستانهای استان روبرو است و با ماندگار کردن پرستاران در نقاط کمتر برخودار استان این مشکل حل می شود.

حسین هاشمی تختی همچنین از مسئولان وزارت بهداشت خواست تا معوقات پرستاران پرداخت شود.

در پایان این مراسم از 80 پرستار و دانشجوی رشته پرستاری استان که در 8 رشته ورزشی حائز مقام شده بودند تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه