English

در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به خراسان رضوی اتفاق افتاد

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد

مشاور معاون اول رئیس‌جمهور همراه با مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از خانواده های تحت حمایت این نهاد در حاشیه شهر مشهد بازدید کرد.

اختصاص 12 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، کاظم پالیزدار، مشاور معاون اول رئیس‌جمهور، با بیان اینکه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد این استان تخصیص داده‌ شد، گفت:  در بیشتر از دوسوم سفرهای استانی از مددجویان این نهاد بازدید داشته‌ام که بیشترین میزان اعتبار در این سفر به مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی تخصیص پیداکرد تا در کل استان توزیع شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر شاهد تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری و تورم در جامعه هستیم افزود: کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت خود، توانسته در مهار بیکاری نقش خوبی داشته باشد. 

پالیزدار با اعلام این موضوع که  حاشیه شهر مشهد همراه با محرومیت آن، مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور است ، گفت: حمایت از محرومان و فقرزدایی سرلوحه کار کمیته امداد است  و ما نیز ، کمبودها را به اطلاع معاون اول رئیس‌جمهور خواهیم رساند تا نسبت به فقرزدایی و رفع محرومیت منطقه تصمیمات لازم گرفته شود.

مشاور معاون اول رئیس‌جمهور ضمن تشکر از همراهی فتاح با دولت و اهتمام درزمینه محرومان، گفت: تعهدات ایجادشده از سوی دولت برای مددجویان کمیته امداد در این سفر، با همراهی فتاح و پیگیری اینجانب از دکتر جهانگیری اجرایی می شود.

وی هدف از سفر به خراسان رضوی و مشهد مقدس را اجرای منویات رهبری و توجه به قشر ضعیف جامعه عنوان و بیان کرد: دستور معاون اول رئیس‌جمهور بر کمک به قشر آسیب‌پذیر است که در این سفر به همراه مدیرکل کمیته امداد استان در حد توان از منازل مددجویان و طرح‌های اشتغال این نهاد بازدید شد.

پالیزدار افزود: این بازدیدها با محور حمایت از مددجویان کمیته امداد در امور مسکن، درمان، تحصیل و هزینه‌های جاری زندگی انجام شد.

نماینده معاون اول رئیس‌جمهور کمیته امداد خراسان رضوی را در خدمت‌رسانی به نیازمندان بسیار عالی ارزیابی کرد و ادامه داد: خوشبختانه در این نهاد بین مددجویان و کارکنان آن ارتباط موثر و صمیمی برقرار است به شکلی ‌که احساس می‌شود مدیرکل کمیته امداد استان در کنار سمت حقوقی‌شان به‌عنوان پدر معنوی در مجموعه محسوب می‌شود.

مشاور معاون اول رئیس‌جمهور در این بازدیدها علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌ها، از آنان خواست برای طول عمر مقام معظم رهبری، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مسئولان کشور دعا کنند.

شایان ذکراست ، در این بازدیدها از هشت خانواده مددجو بازدید و بر اساس نیاز آن‌ها در بخش‌های مسکن، درمان، معیشت، ازدواج، تحصیل و لوازم ضروری زندگی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان کمک مستقیم صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی