English

صدور روادید برای شهروندان ۱۸۰ کشور در فرودگاه اهواز آغاز شد

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خوزستان گفت: با راه اندازی دفترصدور روادید در فرودگاه بین المللی اهواز برای اتباع بیش از ۱۸۰ کشور جهان، صدور روادید در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌گردد.

صدور روادید برای شهروندان ۱۸۰ کشور در فرودگاه اهواز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سید محمد هادی جزینی گفت: با این اقدام فرودگاه اهواز به جمع معدود فرودگاه های دارای دفتر صدور روادید وزارت امور خارجه می پیوندد.

وی اضافه کرد: فعالیت این دفتر از امروز با حضور حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و جمعی از مدیران وزارت امور خارجه و استانی، در قالب تفاهم نامه همکاری بین وزارت امور خارجه و استانداری خوزستان آغاز شد.

جزینی ادامه کرد: با راه اندازی این دفتر از این پس در فرودگاه بین المللی اهواز برای اتباع بیش از ۱۸۰ کشور جهان، روادید صادر می شود و اتباع خارجی دیگر نیازی به طی فرایند وقت گیر مراجعه به سفارتخانه های ایران در خارج از کشور نخواهند داشت بلکه به محض ورود به این فرودگاه با ارائه گذرنامه معتبر در کوتاه ترین زمان ممکن روادید خود را دریافت خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خوزستان بیان کرد: این استان با داشتن جاذبه های گردشگری و همچنین بسترهای مناسب سرمایه گذاری خارجی می تواند به خوبی پذیرای توریست ها و سرمایه گذارانی باشد که از کشورهای مختلف به این استان می آیند و تسهیل امور مربوط به تردد این افراد، در تحقق اهداف توسعه ای مورد نظر برای استان بسیار موثر خواهد بود.

جزینی عنوان کرد: اتباع خارجی پیش از این برای دریافت روادید به کنسولگری ها و سفارت خانه های جمهوری اسلامی در خارج از کشور مراجعه می کردند و برای اینکار هم به لحاظ زمانی و هم به لحاظ مادی متحمل هزینه هایی می شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه