English

شهردار اصفهان:

بستر برای حضور افراد خلاق و نوآور فراهم می شود

شهردار اصفهان گفت: باید اکوسیستم کارآفرینی را در اصفهان بهبود دهیم لذا لازم است بستر برای حضور افراد خلاق و نوآور فراهم شود.

بستر برای حضور افراد خلاق و نوآور فراهم می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، قدرت الله نوروزی  در حاشیه سمپوزیوم « بررسی عملیاتی اکوسیستم های کارآفرینی بین المللی » افزود: این جلسه  به منظور بکارگیری از تجربیات افراد موفق در زمینه کار افرینی  در دیگر کشورها برگزارشد و در این جلسه از  5 نفر ایرانی موفق در خارج از کشور دعوت شده  تا سخنرانی  کنند .

وی با تاکید بر این که باید اکوسیستم کارآفرینی را در اصفهان بهبود دهیم اذعان داشت: با توجه این که اصفهان شهر کار آفرین و دارای فرصت های بسیاری است لذا لازم است بستر برای حضور افراد خلاق و نوآور فراهم شود.

شهردار اصفهان با بیان این که افردا خلاق و نوآور می توانند با اقدامات شجاعانه و خلاقانه در زمینه اقتصادی  و اجتماعی گام هایی بردارند و  گره های کور را بازکنند تاکید کرد: رشد وتوسعه اقتصادی از طریق کارآفرینی محقق می شود.

نوروزی با اشاره به این که برگزاری  سمپوزیوم « بررسی عملیاتی اکوسیستم های کارآفرینی بین المللی » زمینه ساز مباحث فرهنگی و اجتماعی است ادامه داد: امید است با برگزاری  این گونه جلسات فضایی برای تحقق کارآفرینی مناسب با اشتراک دیگران فراهم کند و به طور حتم  شهر را می توان با استفاده از توانمندی های دیگران به نحو شایسته بسازیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه