English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

شماره گذاری اولین موتورسیکلت برقی کشور در پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام خبر کسب مجوز شماره گذاری اولین موتورسیکلت برقی تولید داخل با پیگیری پلیس راهور این فرماندهی از حمایت استاندار برای تولید 200 هزار موتورسیکلت برقی در سال خبر داد.

شماره گذاری اولین موتورسیکلت برقی کشور در پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سردار مهدی معصوم بیگی از کسب مجوز شماره گذاری برای اولین موتورسیکلت برقی تولید داخل با پیگیری های پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد و گفت: با تلاش های انجام شده اولین موتورسیکلت برقی که با ایده کارشناسان پلیس راهور و خروجی جلسات اندیشه ورزی این پلیس برای اولین بار در کشور تولید شده بود توانست مجوز لازم را از سازمان استاندارد به منظور شماره گذاری و نصب پلاک بر روی آن  کسب کند.

وی با بیان اینکه مراحل شماره گذاری این وسیله نقلیه آغاز شده و پلاک گذاری آنها در روزهای آتی انجام خواهد شد اظهار داشت: مشابه خارجی این موتورسیکلت ها 11 میلیون تومان است که قیمت مشابه داخلی آن حدوداً به 5 میلیون تومان کاهش می یابد و این کار علاوه بر صرفه اقتصادی باعث کاهش چشمگیر در آلودگی هوا و با توجه به محدودیت سرعتی که دارد مانع از وقوع تصادفات فوتی و جرحی در راه های درونشهری می شود.

سردار معصوم بیگی  همچنین از حمایت استاندار اصفهان برای تولید 200 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در سال در حاشیه بازدید از این وسیله نقلیه خبر داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه