English

ربیعی درجلسه شورای اشتغال استان کردستان:

پیش بینى ٧٠ هزار میلیارد تومان سهم اشتغالزایى از بودجه ٩٧

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعى گفت: در بودجه ٩٧ مبلغ ٧٠ هزار میلیارد تومان با هدف ایجاد اشتغال پیش بینى شده است.

پیش بینى ٧٠ هزار میلیارد تومان سهم اشتغالزایى از بودجه ٩٧

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج؛ على ربیعى طى سفر خود به سنندج در جلسه کارگروه تخصصى اشتغال استان کردستان، با اشاره به اینکه بودجه ٩٧ به صورت عملیاتى خواهد بود افزود: اشتغال و فقر ٢ موضوع مهم مورد تاکید در بودجه ٩٧ است. 
وى در ادامه اظهار داشت: با توجه به تغییر استراتژى، اگر به روش هاى معمول عمل کنیم موفق نخواهیم شد. 
ربیعى با یادآورى موفقیت انستیتو گیم در سنندج، تاکید کرد: باید در حوزه هاى دیگر از جمله پوشاک، کشاورزى و ... نیز با همکارى اتاق بازرگانى، اصناف و سایر سازمان هاى خصوصى نهادسازى کنیم. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعى تاکید کرد: ما مى خواهیم با یک جهت گیرى مناسب، کشانه هاى اشتغال ایجاد شود و باید در این حوزه تلاش کنیم. 
وى ضمن درخواست از بدنه دولت در استان براى همکارى و همفکرى هرچه بیشتر، وعده داد اگر کردستان بتواند سهم خود از اعتبارات حوزه اشتغال را جذب کند این سهمیه افزایش پیدا کند. 
ربیعى همچنین به جهت گیرى در خصوص مبارزه با فقر و پیش بینى ١٧ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومانى براى این امر اشاره کرد و بر رفع فقر و توانمندسازى این قشر از جامعه تاکید کرد. 
وى در تشریح برنامه هاى سفر خود به شهرستان سقز از کلنگ زنى یک طرح اشتغالزا با ٣٠٠ نفر اشتغالزایى و تامین اعتبار٦ میلیارد تومان، توسعه بیمارستان ٢ طبقه بر اساس آخرین استانداردها و افتتاح کارگاه آموزشى فنى و حرفه اى ویژه معلولین در سقز خبر داد و افزود: در رسته پوشاک نیز در حال بحث هستیم و سرمایه گذار خارجى هم آماده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه