English

شهردار بندرعباس:

آمادگی شهرداری برای مشارکت در جمع‌آوری فاضلاب سطحی

شهردار بندرعباس گفت: این آمادگی از سوی شهرداری وجود دارد که بتواند فاضلاب سطحی شهر را با همکاری شرکت آب‌وفاضلاب جمع‌آوری کند.

آمادگی شهرداری برای مشارکت در جمع‌آوری فاضلاب سطحی

به گزارش خبرگزاری موج، عباس امینی زاده در بیست‌وهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: هماهنگی و همکاری خوبی میان شهرداری بندرعباس و شرکت آب و فاضلاب استان، در اجرای پروژه‌های شهری و همچنین پروژه‌های این شرکت وجود دارد.

شهردار بندرعباس با اشاره به واگذاری 200 لیتر بر ثانیه از پساب فاضلاب به عنوان یک اقدام دلسوزانه و منطقی در راستای حل مشکلات زیست‌محیطی و توسعه فضای سبز شهری یاد کرد و گفت: در بحث بافت فرسوده نیازمند بودجه کلان و مشارکت بخش‌های دولتی، برای ساماندهی هستیم، و در حال حاضر بودجه خاصی از سوی دولت برای این کار تعریف نشده است، اما این آمادگی از سوی شهرداری وجود دارد که بتواند کارهای مشترکی مانند جمع‌آوری فاضلاب سطحی، با همکاری شرکت آب و فاضلاب را انجام دهد.

امین قصمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه اظهار کرد در حد توان از شهرداری حمایت می‌کنیم و آمادگی داریم در بافت فرسوده هر کجا که شهرداری کار بازگشایی و اصلاح معابر را انجام داد، نسبت به جمع آوری فاضلاب اقدام کنیم.

وی افزود : شوری کنونی پساب تصفیه شده حدود 5000 است که برای استفاده در فضای سبز باید به حدود 3000 برسد و این اقدام کار دشواری نیست اما راه حل دیگری نیز از سوی کارشناسان و متخصصین این مرکز پیشنهاد شده که طی هماهنگی با مسئولان شهرداری نسبت به اقدام همراهی خواهیم کرد.

قصمی ادامه داد: در بحث پلاژ بانوان نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم که این شرکت تمامی هزینه‌های انتقال فاضلاب شهرک ولی‌عصر(عج) را متقبل شده تا بتوانیم شرایط استفاده از پلاژ را فراهم کنیم.

این مقام مسئول در انتها گفت: کار نصب شیرهای اطفاء حریق در ده نقطه پرخطر که از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشخص شده، با هزینه این شرکت انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه