English

بیانیه حزب دفاع از ایثار گران و قانون اساسی استان گیلان به مناسبت حماسه ۹ دی

حزب دفاع از ایثار گران و قانون اساسی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای حماسه 9 دی را نماد عزّت ، استقلال و بصیرت مردمی دانست که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

بیانیه حزب دفاع از ایثار گران و قانون اساسی استان گیلان به مناسبت حماسه 9 دی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در بیانیه حزب دفاع از ایثار گران و قانون اساسی استان گیلان آمده است؛ انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان رخدادی بی بدیل در مهندسی حیات بشریت، نقطه ی عطفی بود که امید و اعتماد به نفس را در قلوب آحاد انسان های آزادی خواه و استقلال اندیش تابانید.

 در این بیانیه تصریح شده است؛ برخلاف تمام محاسبات دنیوی بدخواهان، این انقلاب آسمانی توانست قله های ترقی و عدالت را یکی پس از دیگری طی کند و هر قدر صعودش فزونی یافت، افول شیطان بزرگ و ایادی اش نیز به قعر فنا و نابودی نزدیک شد.

 حزب دفاع از ایثار گران و قانون اساسی استان گیلان در ادامه خاطر نشان کرد؛ همواره انقلاب الهی ایرانیان، مورد تهدید و تطمیع زورگویان قسم خورده ای است که از هیچ فتنه، آشوب و توطئه ای شوم فروگذار نمی کنند.

در ادامه بیانیه این حزب تاکید شده است؛ پلیدصفتان تلاش کردند تا در سال 1388 و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای،  تمام حقد و کینه ی شکست های شان را با شیطانی ترین طراحی، یعنی ایجاد فتنه ای تمام عیار بر ملت اعمال کنند.

حزب دفاع از ایثار گران و قانون اساسی استان گیلان در بخش دیگری از این بیانیه با بیان اینکه ایران مهد ملّتی ولایت مدار است خاطر نشان کرد؛ ملّتی که چشمان بیدارشان به سوی امر ولایت است به محض فرمان، دست و پای هر تجاوزگر غاصبی را در دم قطع و کوتاه می نمایند.

در این بیانیه تاکید شده است؛ هر چه ظلم های فتنه انگیزان بیشتر،  شور و حماسه ی ملّت نیز افزون گشت تا بدان جا که در نهم دی ماه 1388 آن حضور شگفت انگیز تاریخی رقم خورد.

حزب دفاع از ایثار گران و قانون اساسی استان گیلان به بهانه ی فرارسیدن این روز تاریخی، ضمن تجدید میثاق با خط ناب امام راحل عظیم الشان،  بار دیگر عهد ناگسستنی و پیمان مستحکم خویش را با ولیّ امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز اعلام نموده و اعلان می دارد که جامعه ایثار گران به نمایندگی ملت ایران اسلامی همواره در خط مقدم هر نبردی، لبیک گویان چشم انتظار اوامر فرمانده معظم خویش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه