English

شهردار سنندج در مراسم معارفه مدیر اداره املاک و حقوقی:

صیانت از املاک شهرداری صیانت از حق و حقوق شهر و شهروندان است

شهردار سنندج بابیان اینکه عدم اطلاع از املاک شهرداری و همچنین عدم تشکیل بانک اطلاعاتی املاک باعث شده در بسیاری از مواقع احکام حقوقی سنگینی علیه شهرداری صادر شود.

صیانت از املاک شهرداری صیانت از حق و حقوق شهر و شهروندان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مراسم معارفه  سرپرست اداره حقوقی و املاک شهرداری با حضور شهردار و جمعی از معاونین برگزار شد.

شهردار سنندج اظهار داشت: بر اساس چارت جدیدی که از سوی سازمان شهرداریها به این شهرداری ابلاغ‌شده اداره حقوقی و اداره املاک با هم ادغام‌ شده است.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد : اداره حقوقی و املاک یکی از ادارات بسیار حساس شهرداری است چراکه این دو اداره می‌تواند در جهت احقاق حقوق شهر و شهروندان تأثیرگذار باشند.

وی گفت: عدم تشکیل بانک اطلاعاتی املاک یکی از مهم‌ترین آسیب‌های است که متأسفانه در چند سال اخیر مشکلات فراوانی را برای شهرداری به وجود آورده است.

مهندس صیدی بابیان اینکه املاک شهرداری متعلق به‌تمامی شهروندان است، تأکید کرد: صیانت از املاک شهرداری صیانت از حق‌وحقوق شهر و شهروندان است.

وی تصریح کرد: جدا بودن فضای کاری اداره حقوقی از اداره املاک و عدم اطلاع از املاک و همچنین عدم دفاع به‌موقع در پرونده‌های حقوقی باعث شده  در برخی مواقع احکام سنگینی علیه شهرداری صادر شود.

شهردار سنندج افزود: خلق منابع مالی تنها منوط به کسب درآمد نیست بلکه شناسایی دقیق املاک هم خود یکی از منابع درآمدی است.

مهندس صیدی اعلام کرد: کمیته ویژه پیگیری مطالبات در شهرداری تشکیل‌شده و اداره حقوقی و املاک در راستای تحقق  وصول مطالبات می‌تواند نقش تأثیرگذاری در این کمیته داشته باشد.

وی به‌تمامی کارکنان و کارشناسان  اداره حقوقی و املاک توصیه نمود: با تشکیل بانک اطلاعاتی املاک و همچنین برنامه‌ریزی درست و صحیح در راستای صیانت از حق‌وحقوق شهرداری  اقدامات مؤثری صورت  دهند.

در این مراسم مهندس صیدی با صدور ابلاغی  امیر عمیدی رابعنوان سرپرست جدید اداره حقوقی و املاک شهرداری منصوب نمود.

از سوابق اجرایی عمیدی می‌توان به مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان ،مشاور استاندار کردستان ،مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان ،مدیر املاک مسکن و شهرسازی و معاون دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه