English

از سوی پژوهشگر نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام شد

ثبت دو شرکت دانش بنیان در زمینه تقلبات مواد غذایی و استفاده از زالوی طبی ایرانی

پژوهشگر نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال ۱۳۹۶ گفت: دانشگاه با حمایت از پژوهشگران جوان سبب ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مردم، افزایش امنیت غذایی، بالارفتن ظرفیت های تولید در داخل کشور، رشد اقتصادی و سلامت جامعه می شود.

ثبت دو شرکت دانش بنیان در زمینه تقلبات مواد غذایی و استفاده از زالوی طبی ایرانی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، عباس نعیمی در خصوص زمینه های پژوهشی خود گفت: با توجه به استراتژی های دانشگاه و هدف آن به منظور تبدیل به دانشگاه نسل سوم و حمایت از مراکز رشد و واحد های فناور، موفق به ثبت دو شرکت دانش بنیان در زمینه های تقلبات مواد غذایی و استفاده از زالوی طبی ایرانی شده ایم.

پژوهشگر نمونه دانشگاه در توضیح زمینه های کاری خود اظهار داشت: ما روش های شناسایی تقلبات مواد غذایی بر پایه گیاهی، ایمن و قابل استفاده برای عموم را طرح ریزی کردیم و همچنین توانستیم در جهت تولید زالوی طبی با استاندارد های بین‌المللی گام برداشته و اقدام به ساخت فرآورده های آرایشی، بهداشتی و دارویی نماییم.

نعیمی با بیان حمایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان از واحدهای فناور مسقر در مراکز رشد عنوان کرد: دانشگاه با حمایت از پژوهشگران جوان سبب ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مردم، افزایش امنیت غذایی، بالارفتن ظرفیت های تولید در داخل کشور، رشد اقتصادی و سلامت جامعه می شود.

کارشناس آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان بیان کرد: با راه اندازی مرکز تحقیقات چای و زیتون در معاونت غذا و دارو زمینه های پیشرفت و تولید فرآورده های جدید و سلامت محور فراهم شده و امیدواریم از این فرصت استفاده بهینه گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه