English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف بیش از ۱۸ تن مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، از کشف 18 تن و 462 کیلو انواع موادمخدر در آذرماه امسال خبر داد و گفت:این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 286 درصد افزایش داشته است.

کشف بیش از 18 تن مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در آذرماه امسال موفق شدند، 80 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و 329 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 18 تن و 462 کیلو 829گرم انواع موادمخدر در استان کشف شده، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 16 تن و 989 کیلو و 95 گرم تریاک ، یک تن و 341 کیلو و 998 گرم حشیش ، 111کیلو و242 گرم هروئین و 20 کیلو و 494 گرم سایر مواد است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این کشفیات 286 درصد رشد و افزایش داشته است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به شناسایی و انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: در آذرماه امسال 2 هزار و 203 نفر معتاد کارتن خواب و بلامکان در استان دستگیر و جمع آوری شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه