English

نتایج مطالعات توسعه میدان نفتی شادگان به مناطق نفتخیز جنوب ارائه شد

شرکت زاروبژ نفت روسیه نتایج مطالعات توسعه میدان نفتی شادگان را به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ارائه داد.

 نتایج مطالعات توسعه میدان نفتی شادگان به مناطق نفتخیز جنوب ارائه شد

به گزارش خبرگزاری موج خزستان، عضو هیئت مدیره شرکت زاروبژ نفت روز چهار‌شنبه( 6 دی ماه) طی نشست با مدیر امورفنی و کارشناسان مهندسی نفت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نتایج مطالعات توسعه میدان نفتی شادگان را تحویل این شرکت داد.

حمید دریس مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، با ابراز خرسندی از پایان مطالعه توسعه میدان شادگان توسط شرکت زاروبژ نفت در موعد مقرر، اظهار داشت: از 5 شرکتی که برای تهیه طرح توسعه این میدان با آنها تفاهم نامه MOU امضا شد 3 شرکت نتایج مطالعات خود را ارائه داده و شرکت پرگس و شرکت تنکو نیز احتمالاً تا هفته آینده مطالعات خود را ارائه خواهند داد.

دریس عنوان کرد:​ از مطالعاتی که توسط این 5 شرکت انجام شده یک طرح توسعه (MDP ) واحد بر اساس مطالعات و MDP که قبلاً یا همزمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام داده است ارائه شده و مبنای کار توسعه میدان شادگان خواهد بود.

وی اضافه کرد: ​در صورتی که شرکت هایی که در رابطه با میدان شادگان تفاهم نامه MOU با آنها امضا شد با MDP واحد موافقت کنند مراحل بعدی کار انجام خواهد شد؛ البته نظرات شرکت های مطالعه کننده در ارتباط با مطالعه و MDP واحدی که ذکر شد بررسی شده و لحاظ می گردد.

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت زاروبژنفت روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه 96 تفاهم‌نامه ای امضا کردند که بر اساس آن شرکت زاروبژنفت متعهد شد مطالعات طرح توسعه میدان ‎های شادگان و رگ سفید را به انجام برساند؛ بر اساس این تفاهم نامه نتایج مطالعات توسعه میدان رگ سفید نیز باید تا خردادماه 1397 به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ارائه گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه