English

پزشک قلابی در باغملک دستگیر شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: پزشک قلابی که سال‌ها در کشور مشغول فعالیت غیرقانونی بود در این شهرستان توسط حراست شبکه بهداشت شناسایی شد.

پزشک قلابی در باغملک دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، صادق شهریاری گفت: پزشک قلابی که سال‌ها در کشور مشغول فعالیت غیرقانونی بود توسط حراست شبکه بهداشت و درمان باغملک شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی عنوان کرد: پزشک قلابی که سال‌ها در کشور مشغول فعالیت غیرقانونی بود توسط حراست شبکه بهداشت و درمان باغملک شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

شهریاری در تشریح جزئیات این خبر افزود: در هفته اخیر شخصی به‌عنوان پزشک به شبکه بهداشت و درمان باغملک به‌منظور فعالیت در این شهرستان مراجعه کرد، ما نیز مدارک و سوابق این شخص را موردبررسی قرار دادیم و او را به حراست شبکه بهداشت باغملک برای سیر مراحل قانونی و اداری معرفی نمودیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک بیان کرد: حراست شبکه بهداشت با بررسی مدارک و سوابق ارائه‌شده توسط این شخص به وی مشکوک می‌شود و فوراً موضوع را به حراست استان اطلاع می‌دهد، بعد از اطلاع‌رسانی به حراست استان و اعلام به بازرسی دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی‌های لازم برای بازداشت سوژه انجام شد.

وی در پایان گفت: بر اساس آخرین اعترافات گرفته‌شده توسط پلیس آگاهی تمامی مدارک این شخص جعلی و متعلق به پزشکی است که چندین سال قبل فوت‌شده و در قید حیات نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه