English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

کمک به صنایع کوچک کمک به توسعه صنایع و ترویج عدالت اقتصادی است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: رفع مشکلات و حمایت از صنایع کوچک و متوسط فضای کسب و کار را بهبود بخشیده و مسیر را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار می‌کند.

کمک به صنایع کوچک کمک به توسعه صنایع و ترویج عدالت اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد علی شهیدی افزود: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نقش بسزایی در توسعه بخش صنعت دارند و فعالیت آنها در نهایت زمینه رونق اقتصادی استان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه صنایع کوچک و متوسط اظهار کرد: در چند سال گذشته تحرکات عمیقی در بازارهای جهانی رخ داده که افزایش نرخ رشد اقتصادی بر پایه تولید محوری را در پی داشته و دولت‌ها را به سمت و سوی حمایت از صنایع کوچک و متوسط سوق داده است.

شهیدی خاطرنشان کرد: صنایع کوچک به عنوان رکن مهم دستیابی به اشتغال پایدار است که بهره‌وری مبتنی بر ارزش‌افزوده را به همراه خواهد داشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت از صنایع کوچک و متوسط است، تاکید کرد: استفاده بهینه از امکانات و جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ارزشمند صنعتی و تغییر در رویکرد تولید ازجمله سیاست‌هایی است که در توسعه واحدهای صنعتی کوچک باید دنبال شود.

وی در ادامه افزود: کمک به صنایع کوچک در حقیقت کمک به توسعه صنایع و ترویج عدالت اقتصادی است. کمک به توسعه جوامع، توجه به صنعتی شدن و ایجاد فرهنگ کار و تولید محوری و صادرات محوری از ارکان این جریان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت: توجه به خوشه های کسب و کار و صنایع تبدیلی که از پتانسیل های اقتصادی و نقاط قوت گیلان است باعث افزایش تکنولوژی و ارتقاء و بهبود کیفیت تولیدات صنعتی در استان شده که این امر به توسعه اقتصادی گیلان کمک می کند.

وی تصریح کرد: خوشه های کسب و کار چای و زیتون و شالیکوبی و شیلات در ایجاد عدالت اقتصادی سهم به سزایی دارد که توسط شرکت شهرکهای صنعتی انجام می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه