English

شهردار قم:

مسئول اسکان در زمان بحران شهرداری نیست

شهردار قم با تاکید بر اینکه شرح وظایف شهرداری قم با تهران نباید اشتباه شود، گفت: در تهران مسئول بحران شهردار است و در قم این وضعیت متفاوت است؛ ما مسوول اسکان نیستیم و در قانون نیز چنین چیزی نیست و باید شفاف‌سازی شود که شهرداری در بحران کمک به اسکان انجام می‌دهد.

مسئول اسکان در زمان بحران شهرداری نیست

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،شهردار قم در بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص کاهش عوارض صدور پروانه پلاک ثبتی متعلق به دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مذاکره انجام داد که اعتباری تامین شده که اگر امروز نتوانیم برای توسعه هزینه انجام ندهیم هیچ زمانی توسعه صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده در این خصوص، تصریح کرد: ما پیشنهاد دادیم که بحث بر عوارض نباشد و در خصوص تخفیف کاربری پیشنهاد به شورا داده شود تا بتوانیم حمایت داشته باشیم.

دکترسقائیان نژاد به نظر شهرداری قم در خصوص حمایت از فضاهای آموزشی اشاره کرد و افزود: پس از مذاکرات فراوان به این نتیجه رسیده‌ایم که 50 درصد تخفیف اعمال کنیم و ماده37 قانون برنامه ششم همه رقم را بخشیده اما یکی از مواد دیگر این را لغو کرده که هنوز بحث بر سر این مورد است.

وی اذعان کرد: کاربری دانشگاه پیام نور آموزشی است و با این مصوبه ما کمک به سرانه‌های آموزشی شهر خواهیم کرد که جای دوری نمی‌رود.

شهردار قم در ادامه با اشاره به اطلاعیه استانداری در خصوص تعطیلی ادارات استان، گفت: ما با استانداری تماسی داشتیم که شهرداری ارگانی خدماتی است که زمانی که در اطلاعیه ارگان‌های امدادی استثناء شده است برای شهرداری مشکل رخ می‌دهد و ما پیگری بودیم که مشکل رفع شود که ساعت 7 برطرف شد.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه شرح وظایف ما با تهران نباید اشتباه شود، افزود: در تهران مسئول بحران شهردار است و در قم این وضعیت متفاوت است؛ ما مسئول اسکان نیستیم و در قانون نیز چنین چیزی نیست و باید شفاف‌سازی شود که شهرداری در بحران کمک به اسکان انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه