English

شهردار منطقه هشت قم :

بوستان بانوان در پردیسان احداث می شود

شهردار منطقه هشت قم از آغاز اجرای طرح احداث بوستان بانوان در بلوار مسلم پردیسان خبر داد.

بوستان بانوان در پردیسان احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،شهردار منطقه هشت قم درگفتگو با خبرنگاران از آغاز اجرای طرح احداث بوستان بانوان در بلوار مسلم پردیسان خبر داد و گفت: این بوستان در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در حال احداث می باشد و امید است به زودی در اختیار بانوان قرار بگیرد.

وی با اشاره به احداث پل امام صادق(ع)، افزود: هم اکنون شهرداری قم و اداره کل راه و شهرسازی استان برای احداث رمپ ها و باند تندور پل امام صادق(ع) مشغول فعالیت هستند ولی برای اتصال این پل به جاده اراک، با مشکلاتی مواجه شده ایم

ابوالفضل مستقیمی ادامه داد: جهت دریافت زمین از معارضان اعلام امادگی کرده و 30 میلیارد ریال نیز برای آنها در نظر گرفتیم که برای انجام تملک، توافق بین دوطرف انجام شده است ولی با مشکل ثبتی برخورد کردیم.

وی گفت: مالکین معارض برای این که ملک خود را به نام شهرداری ثبت کنند، سند معتبر مورد نیاز را در اختیار نداشتند، به همین دلیل نتوانستند هنوز به تعهد خود عمل کنند ولی تلاش برای رفع این مشکل ادامه دارد.

شهردار منطقه هشت قم همچنین از بازگشایی بلوار آیت الله بروجردی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این طرح طبق زمانبندی پیش می رود و با افتتاح آن، مشکل ترافیکی شهروندان پردیسان برطرف خواهد شد.

مستقیمی ادامه داد: فعالیت در طرح ادامه بلوار امام علی(ع) همچنان ادامه دارد و تا پایان خردادماه سال آینده بازگشایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این بلوار به طول 2 هزار و 100 متر و به صورت چهاربانده می‌باشد و برای آن 17.5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه