English

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی:

استان گیلان در جذب اولیای بی سواد رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تشکیل نهضت سوادآموزی در بحبوحه انقلاب اسلامی نشان از فرهنگی بودن این اتفاق بزرگ است و این نهاد مبارک تا ریشه کنی کامل بی سوادی به فعالیت های جهادی خود با قوّت ادامه می دهد.

استان گیلان در جذب اولیای بی سواد رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی حاجتی در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان ضمن تبریک هفته سوادآموزی گفت: از ویژگی های اصلی انقلاب اسلامی فرهنگی بودن این اتفاق تاریخ ساز بود و تشکیل نهضت سوادآموزی در بحبوحه انقلاب اسلامی مهر تأییدی بر این ادعا و نشان از اهمیت دادن امام خمینی (ره) به حوزه فرهنگ و سواد است.

وی درباره عملکرد سوادآموزی استان در شناسایی و جذب افراد بی سواد در سال 96 گفت: در سال جاری حجم ابلاغی استان 9200 نفر اعلام شد که 100 درصد این تعداد، زیر پوشش قرار گرفت و علاوه  بر آن افزایش حجم نیز از سازمان درخواست گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: استان گیلان در شناسایی و جذب اولیای بی سواد در سال 96 رتبه دوم کشوری را استان بدست آورد.

در این جلسه غلامرضا مدبری فر معاون سوادآموزی استان با ارائه گزارش از آخرین وضعیت تحت پوشش قرار گرفتن حجم ابلاغی دوره های سواد آموزی گفت: نگاه سازمان نهضت سوادآموزی در امر آموزش امروز از مهارت های اولیه سواد (خواندن، نوشتن و حساب کردن) فراتر رفته است که اجرای آزمایشی طرح آموزش تبلت به  سوادآموزان  نمونه ای از آموزش های جدید به سوادآموزان است.

وی در ادامه به ارائه برنامه های گرامیداشت هفته سواد آموزی از جمله برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی ویژه همکاران ستادی و آموزش دهندگان و همچنین مسابقه انشانویسی با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری برای سوادآموزان اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه