English

فرماندار ماسال:

نباید حماسه نهم دی به نفع حزب و گرایشات سیاسی خاصی مصادره شود

فرماندار ماسال با بیان اینکه نباید حماسه نهم دی به نفع حزب و گرایشات سیاسی خاصی مصادره شود، خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی متعلق به همه ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران است.

نباید حماسه نهم دی به نفع حزب و گرایشات سیاسی خاصی مصادره شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمود قاسم نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت نهم دی شهرستان ماسال با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: انقلاب اسلامی که به نوع خودش یک پدیده بسیار جالب است برهه های حساسی را پشت سر گذاشته که از ابتدا تا کنون ما شاهد حضور چشمگیر ملت ایران در آن هستیم.

فرماندار ماسال با بیان اینکه دشمنان برای فرو‌پاشی انقلاب اسلامی نوپای ایران ترفندهای مختلفی بکار گرفتند، افزود: راه اندازی  قائله های کردستان، سیستان، گنبد، سیاهکل و حتی ماسال از جمله اقدامات دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود.

وی افزود: دشمن از تمام ظرفیت های خود برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد اما با رهبری هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و حضور پر قاطبه مردم نتوانستند به هدفشان برسند.

قاسم نژاد با بیان اینکه خواست و مطالبه مردم برهم زدن نظام ستمشاهی و پادشاهی بود اذعان داشت: به سخره گرفته شدن ارزش ها، بی حرمتی به مردم  و دست نشاندن رژیم شاهنشاهی توسط کشورهای مستکبر خصوصا آمریکا باعث شد مردم ایران به میدان بیایند و نیرنگ آنان را در هم شکنند.

فرماندار ماسال تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از طریق دو کودتای طراحی شده وارد عمل شد و سپس جنگ هشت ساله تحمیلی را رقم زد که ملت هوشیار ایران در مقابل همه این حوادث سرافراز بیرون آمد.

وی ادامه داد: در سال 88 آمریکا با فریب دادن عده ای در داخل کشور با بکار گیری ظرفیت های خود دست به ایجاد فتنه در کشور اسلامی ما زد و متاسفانه عده ای در دامی که دشمن برای نظام پهن کرده بود گرفتار شدند و حوادثی رقم خورد که شایسته جمهوری اسلامی ایران نبود.

قاسم نژاد با اشاره به درایت رهبر معظم انقلاب در برهه های تاریخی حساس، افزود: در مواجهه با تهدیدجدی نظام توسط دشمن و عوامل داخلی فتنه، رهبر انقلاب با پیام مدبرانه خود از مردم خواست تا به میدان بیایند و ملت با حضور با شکوه خود از این قضیه سربلند بیرون آمدند.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم حفظ پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: باید دستور کار بزرگان نظام ما در رویارویی با چالش هایی نظیر فتنه سال88بحث بصیرت افزایی برای مردم باشد و دستگلاه های اجرایی و دولتی این مهم را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون فرزندان این مرزو بوم است تصریح کرد: ما امروز امنیت و آرامش خود را مدیون شهدای گرانقدر مان هستیم و شایسته است قدردان این سرمایه های کشور باشیم.

قاسم نژاد با بیان اینکه نباید حماسه نهم دی به نفع حزب و گرایشات سیاسی خاصی مصادره شود، خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی متعلق به همه ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران است.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه با شکوهتر یوم الله 9 دی افزود: برای پاسداشت روز حساس 9 دی باید به دور از جریانات خاص متحد باشیم و همه ما به نفع کلیت نظام وظیفه داریم مردم را پای صحنه نگه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی