English

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان هشدار داد

احتمال سقوط داربست ساختمان های نیمه کاره در اصفهان بر اثر وزش باد شدید

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: وزش باد شدید منجر به خارج شدن داربست های ساختمان های نیمه کاره در نقاط مختلف شهر شد.

احتمال سقوط داربست ساختمان های نیمه کاره در اصفهان بر اثر وزش باد شدید

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمد شریعتی بیان کرد: طی وزش باد شدید دیروز سه مورد تماس احتمال سقوط داربست در سه نقطه مختلف شهر به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی بلافاصله اکیپهای عملیاتی از ایستگاه های مختلف همراه مسوولین به محل های حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: با توجه به وزشباد شدید امروز در شهر اصفهان در خیابان های بازارچه، استقلال جنوبی و خیابان آزادی شهرک امیریه شاهد گزارش و وحشت عابرین و ساکنین  محله ای فوق به سبب احتمال سقوط داربست از ساختمان های نیمه کاره بودیم که ضمن آماده باش کلیه ایستگاه ها در این خصوص اکیپ های عملیاتی در واکنشی سریع اقدام به مهار داربست ها و ایمن سازی این محل های گزارش شده  کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه داربست هیچ یک از ساختمان ها ریزش نکرده و تنها با توجه به اینکه وزش باد شدت پیدا کرده است و داربست ها از حالت استاندارد خارج شدند آتش نشانان در محل حضور یافتند تا از سقوط و آسیب رسیدن به افراد جلوگیری کنند

شریعتی تاکید کرد: به منظور ایمن سازی و برطرف کردن موانع بوجود آمده در محل؛ خیابان های مورد نظر برای مدتی تا مهار آنها مسدود شد و همین مسئله موجب بروز ترافیک نسبی در  این مناطق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت را در پی نداشته و تنها داربست ها به دلیل وزش باد شدید و عدم رعایت نکات ایمنی هنگام نصب از حالت ایستایی خارج شده بودند که در صورت ریزش حتی یک قطعه از میله های داربست از ارتفاع بالا می توانست خسارت جبران ناپذیری را به بار آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه