English

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول خبر داد:

انفجار بیش از ۱۱۰۰ کپسول گاز و مصدوم شدن ۱۶ نفر در دزفول

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: تعداد مصدومان حادثه انفجار سیلندرهای گاز دزفول به ۱۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

انفجار بیش از 1100 کپسول گاز و مصدوم شدن 16 نفر در دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، با تلاش تیم‌های امداد و عملیات حادثه انفجار شرکت پرسی گاز دزفول مهار و از پیشرفت خسارت و آتش به بخش‌های مختلف شهری جلوگیری شد.

عبدالحسین معظم‌فر اظهار داشت: هم زمان با عصر روز یک شنبه و بروز حادثه انفجار سیلندرهای گاز در دزفول و آتش سوزی شرکت پرسی گاز این شهرستان، ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در کم‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ادامه داد: پس از حضور ماموران امداد و عملیات در محل حادثه، تلاش برای کنترل و مهار آتش‌سوزی آغاز و با توجه به انتقال گاز مایع موجود در محل، یک اکیپ کامل آتش‌نشان در شرکت پرسی گاز دزفول حضور دارند.

وی اضافه کرد: علت این حادثه در دست بررسی است ولی با توجه به شدت حادثه، برخی ساختمان‌های موجود در محل حادثه دچار خسارت شده‌اند که پس از بررسی کارشناسی میزان خسارت به صورت کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.

سید محمد محمودی‌نژاد نیز با بیان این که تیم‌های بهداشتی و درمانی شهرستان دزفول به جهت تأمین نیازهای شهروندان پس از حادثه انفجار در ایستگاه گاز دزفول آماده‌سازی شده‌اند بیان داشت: 2 نفر از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان‌های شهرستان اهواز منتقل شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت اورژانس دزفول بیان کرد: تاکنون بیش از 16 نفر در این حادثه دچار مصدومیت شده‌اند و با تلاش واحد فوریت‌های پزشکی دزفول، نیازهای درمانی و بهداشتی مصدومان این حادثه به صورت کامل تأمین شده است و 13 نفر از مصدومان این حادثه در واحدهای بهداشتی شهرستان تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

گفتنی است: عصر روز گذشته انفجار مخزن گاز مایع در شرکت پرسی گاز واقع در سه راهی شهرک حمزه بخش سردشت شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان موجب انفجار و آتش‌سوزی گسترده و وحشت مردم دزفول و اندیمشک شد.

پس از بروز این حادثه و با حضور بیش از 100 آتش‌نشان شهرستان‌های اندیمشک و دزفول عملیات کنترل و مهار آتش‌سوزی در محل این حادثه آغاز شد.

طبق اعلام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول و پس از این حادثه، بیش از 1100 کپسول گاز منفجر شد و مخازن ثابت با ظرفیت 60 تن گاز مایع با حضور و تلاش تیم‌های امداد و عملیات از حادثه در امان ماندند.

همچنین پس از این حادثه، شایعات گسترده‌ای مبنی بر وجود خانواده سرایدار شرکت پرسی گاز زیر آوارهای ناشی از این حادثه در شبکه‌های مجازی منتشر شده بود که این خبر تکذیب و با تلاش تیم‌های امداد و عملیات تنها فردی که پس از این حادثه در زیرآوار محبوس شده بود نجات یافته است.

بیش از این نیز و طبق اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول مراحل قضایی و پیگیری قانونی علت وقوع این حادثه آغاز و پرونده قضایی در این ارتباط تشکیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه