English

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه:

مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، جاده‌های کرمانشاه لغزنده‌اند

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه، با تأکید بر اینکه مردم باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارندگی‌های اخیر لغزنده است.

مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، جاده‌های کرمانشاه لغزنده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ‌ محمد حیدری اظهار کرد: اکنون در تمامی جاده‌های استان کرمانشاه شاهد بارش باران هستیم و به دلیل این بارش‌ها اکثر محورهای استان لغزنده است و در برخی از آن‌ها مه گرفتگی و کاهش دید مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه به مردم توصیه کرد، به دلیل افزایش احتمال حادثه تا پایان بارندگی‌ها از سفرهای غیرضروری و حضور در جاده‌های برون‌شهری اجتناب کنند.

به گفته حیدری تمامی راه‌های استان کرمانشاه اکنون باز است و هیچ مشکل ترافیکی در جاده‌ها مشاهده نمی‌شود.

وی بابیان اینکه رانندگان باید با تجهیزات کامل زمستانی به سفر بروند، اعلام کرد: نیروهای تمامی پاسگاه‌های پلیس‌راه در سطح استان در آماده‌باش هستند تا به تردد خودروها کمک کنند.

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه تأکید کرد: رانندگی که قصد تردد در جاده‌ها رادارند باید حتماً با تجهیزات کامل راهی سفر شوند و از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

حیدری پر بودن باک بنزین را یکی از نکات ضروری برای سفر دانست و گفت: کسانی که قصد مسافرت دارند باید لباس گرم و غذا نیز به همراه خود داشته باشند.

وی از رانندگان خواست، با مأموران پلیس‌راه در طول مسیر همکاری کنند و در صورت مسدود بودن مسیری اصرار به عبور از آن را نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه