English

حامد جولائی در دیدار با فرماندار قروه عنوان کرد:

رقابت های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در سریش آباد برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ظهر روز دوشنبه چهارم دی ماه با فرماندار قروه دیدار کرد و از برگزاری رقابت های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش آباد خبر داد.

رقابت های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در سریش آباد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل ازپایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، حامد جولائی ظهر روز دوشنبه چهارم دی ماه به همراه روسای هیات های کشتی و ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان و مسئولین ورزشی شهرستان در خصوص برگزاری رقابت های کشتی آزاد روستاییان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش آباد با فرماندار قروه دیدار کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان این دیدار اظهار داشت، با توجه به پتانسیل های موجود در ورزش کردستان می توانیم در کلیه شهرها و بخش ها مسابقات منطقه ای و کشوری را به نحو احسن برگزار کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد، دستگاه ورزش و جوانان کردستان در خصوص توزیع میزبانی رقابت های کشوری در سطح استان با رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های محلی کشور مکاتبه های لازم را انجام داد و برای نخستین رقابت های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش آباد برگزار خواهیم کرد.

حامد جولائی در ادامه افزود، با هماهنگی های صورت گرفته رقابت های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور طی روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه با حضور ۱۵۰ ورزشکار به مناسبت یادواره ۵۴۰۰ شهید کردستان در شهر سریش آباد برگزار می شود.

جولائی خاطر نشان کرد، دستگاه ورزش و جوانان با کمک هیات های کشتی و ورزش روستایی برای برگزاری باشکوه این مسابقات در شهرستان قروه و شهر سریش آباد توان خود را به کار می برد.

وی به بهترین سالن ورزشی در شهر سریش آباد اشاره کرد و گفت، با توجه به وجود احداث سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره بهترین شرایط برای برگزاری این رقابت ها فراهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان عنوان کرد، همه دستگاه ها و ادارات شهرستان قروه و سریش آباد در راستای برگزاری رقابت های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در حد توان کمک ها و مساعدت های لازم را انجام دهند تا مثل همیشه میزبان شایسته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه