English

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

هدف بهزیستی توانمندسازی معلول در تمامی ابعاد زندگی است

امید قادری در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر معلولان اظهار کرد: هدف سازمان بهزیستی توانمندسازی معلولان در زمینه‌های فردی، هنری، توان‌بخشی فردی و اجتماعی است.

هدف بهزیستی توانمندسازی معلول در تمامی ابعاد زندگی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، قادری ابراز داشـت: فرد معلول زمانی که وارد کار تئاتر می‌شود هنرنمایی خود را به نمایش می‌گذارد و توانمندی وی نیز در جامعه به اثبات می‌رسد و ارتباط مناسبی با مردم و جامعه پیدا می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه زبان هنر را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: هنر درمانی افراد در این زمینه تحقق ساز می‌شود.

این مسوول با اشاره به استفاده از ظرفیت خود معلولان در برگزاری این جشنواره، افزود: موضوع نمایشنامه‌های اجرایی دغدغه‌های معلولان از جمله مناسب‌سازی، اشتغال، نگاه تبعیض‌آمیز و ازدواج معلولان بود که به زبان هنر به اجرا درآمد.

قادری بیان داشت: دولت توجه ویژه‌ای به قشر معلولان دارد و با حمایت‌های دولت و نمایندگان لایحه حمایت از حقوق معلولان به تصویب رسید و خبرهای خوشحال‌کننده از مجلس و دولت برای اشتغال، توانمندسازی، پشت نوبتی‌ها و لزوم مناسب‌سازی و مستمری مددجویان به گوش می‌رسد.

وی به تأخیر در برگزاری جشنواره تئاتر معلولان به دلیل وقوع زلزله اخیر اشاره داشت و یادآور شد: با توجه به وجود معلولیت‌های جدید در این حادثه مسوولان استان قول داده‌اند که مشکلات این حادثه دیدگان را برطرف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه